איך להיכנס לתעשיית המשחקים והאפליקציות לילדים? לקראת הכנס שאלנו את ורד קילס מ Tabtale
צילום:
אל תפספסו את ההזדמנות! "בכנס שעבר קיבלנו המון קורות חיים, וברגע שהתפנתה לנו משרה חזרנו לכל מי שהיה רלוונטי", מספרת ורד קילס מחברת טאבטייל.
גם חברת טאבטייל תהיה בכנס ה GamelS שיערך השנה ב 4 בדצמבר. לחברי התעשייה יש הנחה מיוחדת לכנס קוד הנחה: TAA14
חברת TabTale היא חברה מובילה לפיתוח ולהפצה של משחקים ואפליקציות לילדים ולכל הגילאים. החברה הוקמה ב-2010 על ידי שגיא שליסר, אורן קושניר וניר בז'רנו שרצו לייצר אפליקציות עם תוכן איכותי עבור ילדיהם. משרדי החברה ממוקמים בישראל, ארה"ב, מקדוניה, אוקראינה ובולגריה. לאחרונה רכשה החברה גם חברת משחקים פופולרית בקרב ילדים בסין. כיום עובדים בחברה למעלה ממאה אנשי תוכן, הפקה, מאיירים, מעצבים, מתכנתים ואנשי שיווק. אז איך נכנסים לעולם הזה ומה צריך להביא איתו איש התוכן?
"בטיסה האחרונה שלי שמתי לב שלכל ילד שהיה לו טאבלט שיחק באחד מהמשחקים שלנו, זאת כשבישראל בכלל לא יודעים שמדובר בחברה ישראלית," מספרת ורד קילס, מנהלת משאבי האנוש של TabTale.
איזה מקום יש לאנשי תוכן כמו בימאים ותסריטאים, אנשי קריאייטיב בתעשיית המשחקים?
לאנשים יצירתיים יש פה הרבה מקום כי הם אלה שצריכים לתכנן את המשחק, לכתוב סטוריבורד ולהפיק אותו לכל אורך הדרך- עיצוב מסכים, ממשק משתמש, אנימציית דמויות, הפקת סאונד וקריינות ואריזה שיווקית.
האם צריך רקע טכני/תכנותי?
לא. יש לנו אנשים טכניים. יש כאלה שלומדים gamedesign. זה יכול להיות יתרון אבל לא חובה. מידי פעם יש דרישה ספציפית למישהו עם רקע טכני אבל הדרישה העיקרית היא יצירתיות ויכולת הפקה. יש לנו עובדים מתחום הפקת טלוויזיה ותוכן, פוסט פרודקשן, פרסום ויש לנו גם עובד שהגיע ממיומנה.
כדאי לבוא אליכם עם רעיון?
מהו תהליך הקבלה לעבודה אצלכם?
אחר כך מזמינים את המתאימים ביותר לראיון עם אחד ממנהלי הסטודיו, כאן נבחן הפן היצירתי – יכולת להמציא, לאלתר, לענות תשובות מעניינות, מיוחדות. השלב האחרון הוא ראיון עם סמנכ"ל הקריאייטיב.
אז לסיכום, מיהו לדעתך המועמד האולטימטיבי בתחום התוכן?
מועמד שיהיה יצירתי ויכולת הפקה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות