אמזון מציעה ליוצרי וידאו דרך חדשה לעשות כסף

צילום: לוגו
פלטפורמת Amazon Video Direct - AVD היא פלטפורמה לניהול עצמאי של קטעי וידאו המתעתדת להתחרות בענקיות וידאו כגון יוטיוב או וימאו.
התוכן פתוח לכל מנויי הפרימיום של אמזון אשר מספרם מוערך בעשרות מיליונים, והפלטפורמה תשלם ליוצרים לפי כמות הצפיות בסרטיהם.
בנוסף לשרות הסטרימינג, AVD גם נותנת ליוצרים אפשרות להשכיר או למכור את היצירות שלהם, או לאפשר צפיה מלווה בפרסומות ואף להציע אותם כנלווה לתוספים.
מנהלי אמזון מתארים את התקופה כ"זמן מדהים ליוצרי התוכן" ומספרים על הקלות בה יוצרי תוכן יגיעו לקהל, והיעילות שבה קהל חדש יוכל להיחשף לתכניהם של יוצרים. אמזון גם מתעתדת לעודד את היוצרים על ידי הקצאה של בונוס של מיליון דולר שיחולק בין מאה היוצרים שתכניהם הם הנצפים ביותר בכל חודש.
ההשקה של AVD תתבצע עם חברות מדיה מובילות רבות.
יוצרים אשר מעוניינים בפרטים לגבי הפלטפורמה מוזמנים לבקר בה בלינק הזה





