קמפיין השבוע: למען אמנים בני חמישים פלוס

צילום: לוגו
ששי קשת, דפנה ארמוני, חנן יובל, דני ליטני ועוזי פוקס הם רק חלק מהאמנים הותיקים והאהובים שיקחו חלק בפרוייקט גיוס ההמונים "50 + אורי" שעלה בהאדסטארט ונמצא באמצע הדרך, מבחינת זמן וגיוס כסף.
"מזה זמן רב מצער אותי המצב של חלק מהאמנים הוותיקים בישראל, שכולנו גדלנו עליהם", כותב אורי ביילין, בעל משרד פרסום "הביילינים" וזוכה פרס אקו"ם על אלבומו הראשון "כובש" (כמלחין, מבצע ומפיק מוזיקלי). "יצא לי להכיר מקרוב חלק מהמקרים האלה. המקרה המצער של גבי שושן ז"ל, מצטרף לכדי תמונה העגומה הזו."
הקמפיין מגייס מימון עבור הפקת אלבום מקורי ואיכותי שבו ישתפו פעולה אמנים ותיקים ואהובים עם אמנים צעירים. המטרה היא לקדם שיתופי פעולה בין אמנים צעירים לותיקים, לעודד תמיכה ממשלתית באמנים ותיקים, כמו גם חברות מסחריות שתוכלנה "לאמץ" אמן ותיק. המיזם הוא התנדבותי וחלק מהסכום שיגויס יועבר לאמ"י לטובת אמנים במצוקה.
"לא מספיק לאהוב את האמנים שלנו, צריך לתת להם עוד במות ועוד פרויקטים מוסיקלים חדשים", כותב ביילין, "אם גם אתם חיים ונושמים מוסיקה הצטרפו אלי ויחד נעשה משהו ממש טוב."
מלבד ההקלטות האיכותיות, צוות צילום מתלווה לפרוייקט ומתעד אותו ואת האמנים המשתתפים בו.





