קמפיין השבוע: אתר יד שניה לספרים

צילום: מדף ההדסטרט
יש אנשים שהם יזמים בנפשם. יוני מרדכי הוא כזה. בעבר כתבנו פה על יוזמה קודמת מעניינת ליצירת מחשבון לחישוב שכר (יוזמה ש"לא חובקה" על ידי האיגודים ונסגרה) נתקלתי לאחרונה בגיוס המונים מעניין שיוני עושה, והתגלה לי שב 17 השנים האחרונות הוא מנהל את אתר היד שניה לספרים findabook. בימים אלה הוא משלים גיוס מימון מוצלח ביותר ואנחנו שמחים לארח אותו פה במדור שלנו.
אז מה זה פיינדאבוק בעצם?
" Findabook הוא האתר החופשי היחיד בארץ לקניה ומכירה של ספרים משומשים ברשת בין גולשים.
רוב האנשים מכירים אותי בתור במאי אבל מזה 17 שנה אני הבעלים והמנהל של האתר החופשי הכי גדול בישראל לקנייה ומכירה של ספרים משומשים. אני מתפעל אותו לבד וגם מממן אותו מכיסי הפרטי עם מודל עסקי צנוע."
למה אתה מגייס את הכסף?
"אני מגייס תמיכה בכדי לשדרג את האתר ולהמשיך ולפעול ולשרת עשרות קונים ומוכרים מדי יום. האתר נוסד על ידי בשנת 2001 ומאז הוא נהפך למוסד אינטרנטי ותיק עם קהל גולשים קבוע ונאמן. בכל יום נוספים לאתר עשרות ספרים למכירה כשם שנמכרים לעיתים גם עשרות ספרים ביום.
האתר הינו יחודי בנוף אתרי מכירות הספרים בארץ שכן הוא משמש כפלטפורמה חופשית אמיתית למכירה וקנייה של ספרים בין גולשים והוא אינו חנות או גוף מסחרי כלשהו. זו הסיבה שאין צורך להרשם אליו בכדי להנות ממנו.
היום יותר מתמיד הגיע הזמן לשדרוג עיצובי תכנותי ושיווקי ."
אנחנו בתעשיה תמיד מנסים לתמוך בקולגות עם רעיונות משוגעים, ובמיוחד כאלה עם אתרים שנראים מזעזע (אחרי חמישה שדרוגים אנחנו יכולים להזדהות)
אז תמכו בקמפיין של יוני





