תוכנת ניהול משימות - בעברית, בקלות, בנוחות ובמחיר מעולה
צילום: מאתר team.do
שמחנו לקבל פניה מ Team.do שהציעו לנו לנסות את המוצר שלהם.
(אזהרה- תוכן שיווקי, אבל מעניין)
תוכנות ניהול המשימות שבחברות גדולות ובחברות הייטק הן "מאסט" לא הגיעו להרבה מחברות ההפקה הקטנות והבינוניות. לפי מה שהבנו, Team.Do הינה תוכנת ניהול המשימות והפרויקטים המובילה בישראל. בשמונה שנים האחרונות הם עוזרים ללקוחות שלהם בניהול הזמן והמשימות של הצוותים שלהם.
מה אפשר להשיג דרך מערכת team.do
- All in One - ניהול עובדים, פרויקטים ומשימות כולל: שליטה מרמת הכלל ועד הפרט, האצלת סמכויות ותחומי אחריות, תאריכי יעד, סדרי עדיפויות ותתי משימות.
- תזכורות אוטומטיות למייל, לנייד, ללוח השנה.
- גישה מכל מקום (האפליקציות לאנדרואיד ואייפון שלנו מחוברות למערכת ממוקמת בענן) ו/או מכשיר – תוך אבטחה מלאה, כך שכל משתמש יכול לצלם פרטים מהשטח ולהוסיף אותם למשימות.
- גמישות מרבית: שדות דינמים לא מוגבלים, שדות חובה או רשות. חיבור בין משימות לפרויקטים ולאנשים רלוונטים. חזרה יומית/שבועית/חודשית על משימות. סנכרון עם גוגל ואאוטלוק.
- מהירות: אין צורך בהתקנה. הטמעה פשוטה, ביצועים מהירים. עדכון אנשים או פריטים קצר ומהיר.
- שמירה על ממשק משתמש פשוט ונוח כך שחווית המשתמש תהיה קלה ויעילה.
- שקיפות: תיעוד כל שלבי המשימה כולל סיכומי דיון, מי עשה מה ומתי. אפשרות לשליטה מבוזרת כך שלעובדים תהיה גישה רק למידע רלוונטי להם. בדיקת סטטוס משימה בזמן אמת.
- ניראות: לוחות זמנים, רשימות, חיפושים וחיתוכים לפי בחירה. הפקת דו"חות, גרפים וסיכומים.
- תמיכה: טלפונית או במייל 7 ימים בשבוע. כולל הדרכה מרחוק אישית.
בין לקוחות החברה נמצאות חברות גדולות כמו ארקיע, זק"א, עמותת פתחון לב, קבוצת בריגה, Draco, Kornit Digital ועוד רבים.
שימו לב!
ללקוחות תעשיה יש 20% הנחה ברישום לשנה בתשלום מראש. לציין במייל TAASIYA