מכרז הסדרות הגדול של "הפנתר הירוק"

צילום:
לגיא ירוסלבסקי וארבל ועקנין מאולפני "הפנתר הירוק" נמאס ממה שרואים היום בטלוויזיה, אז הם החליטו לצאת למכרז סדרות ברשת. "בימים בהם הטלויזיה מייצרת חדשות נונסטופ או תכנים ממוחזרים ומשעממים, אנו קוראים לכל אדם עם רעיון לסדרת אולפן,לכל פלטפורמה (אינטרנט / טלויזיה / מובייל) להגיש את הרעיון שלו ברמת הסינופסיס", אומר ארבל ועקנין, "לא חייב לכתוב תסריט, לא סיפור של הדמויות, לא מי השחקנים הראשיים, לא לוחות זמנים, ולא עלויות הפקה. לא באנו לאכול לכם את הראש, באנו לעשות משהו בכיף".
גיא ירוסלבסקי, מנהל מחלקת ההפקה ב"פנתר הירוק": "אם בתקופות שקטות אין מה לראות בטלוויזיה, אז עכשיו בכלל המצב גרוע מתמיד עם כל החדשות האלה . מצד שני יש מגמה של התפתחות התכנים באינטרנט והמון אנשים מצלמים את תוכן בעצמם, אז חשבנו שנעשה מכרז, שיגישו לנו הצעות של תוכן מקורי כשהדגש הוא על חומרים מופרעים, מצחיקים, פרובוקטיביים שלא נראו עוד על המסך. אפשר לאתגר את הפורמט כי באינטרנט אין חוקים והגבלות."
איך יתבצע התהליך?
ארבל: "יוצר התוכן שהכי ידבר אלינו ושיראה לנו הכי מקורי, יוזמן לאולפן לשיחת היכרות והבנת הרעיון לעומק, אחר כך נבנה תכנית עבודה ונצא לדרך עד הגשמת התכנית."
גיא: "אנחנו נספק יום צילום מלא אצלנו באולפן, 3 צלמים, 3 מצלמות ועריכת החומרים עד שיצא מוצר מוגמר ברמה גבוהה מאד".
ארבל: "חשוב לציין שכל הזכויות על התכנית ישארו בידי היוצר במידה והתוכן ימכר לכל פלטפורמה שהיא".
איך מגישים?
גיא: "אנחנו לא מחפשים הגדרות, אין לנו חוקי הגשה, לא צריך למלא טפסים ולשלוח מכתבים. צריך שיהיה פיצ' טוב, הסבר של כמה שורות ואם יש דוגמה, יותר טוב. המטרה היא ליצור אלטרנטיבה.
למה?
"כי נמאס לנו מהטלוויזיה כזאת והגיע הזמן לעשות דברים מקוריים."




