כנס תעשיה ללא גבולות 2 התקיים אתמול בנוכחות של מעל ל 300 יוצרים ואנשי תוכן

צילום: צוות תעשיה
אתמול (24.6) בבוקר התכנסו מאות אנשי תעשיה- יוצרים, מפיקים, במאים, כותבים, מעצבים, אנשי דיגיטל וקריאייטיב, לשמוע הרצאות, לשתות לאכול ולהנות.
את הכנס ערכה גלי מאירי והנחתה העיתונאית לירון שמם.
הכנס נפתח בברכה של מר יונתן לוי ממשרד הכלכלה שחשף את התוכניות המשותפות של תעשיה ומשרד הכלכלה להקלה על העובדים בתעשיית התקשורת להשתלב בתחום הדיגיטל.
הסשן הראשון עסק בהשתלבות בתעשיית הדיגיטל.
איתי ולדמן עורך מאקו סיפר על ההבדלים בין עריכה של מהדורת פרינט לבין עריכת מהדורה דיגיטלית וחשף כמה מן הכלים העתידיים שמאקו הולכים להשתמש בהם לביצוע פרסונליזציה של הגולש.
ורד קיילס ודורי אדר מחברת טאבטייל הציגו את הדרכים היצירתיות להשתלב בתעשיית המשחקים, נמרוד הלוי מפייסבוק הציג את הכלים שיש היום לאנשים להשתלב בתחום המסחר במדיה בפייסבוק ואת ההזדמנויות הכלכליות בתחום.
נעה מרק עפר הציגה את הסטרטאפ WeShare שהוא רשת המלצות חברתית, ולירון בן ארי סיפרה על הדרך שלה כאישה צעירה לפתיחת חברה עסקית והצלחה בתחום המדיה הדיגיטלית.
שירי כהן הציגה את שילוב התפקידים בתעשיית הדיגיטל והצורך להשתמש בכל הכישורים שלך כדי להתאים לתפקידים שהם היום "תפורים לפי מידה" לכל חברה וחברה.
לוי שפירו מחברת Glide עשה פרזנטציה אינטראקטיבית על איך עושים נטוורקינג נכון.
הסשן השני נפתח על ידי פרופסור קרין נהון שדיברה על גלישה ביקורתית ועל זרימת המידע ברשתות, והדגימה באמצעות הקליפ גנגם סטייל איך שיר שהוא במקור ביקורת על החפצת נשים למי שמבין קוריאנית עוסק בעצם בעצמו בהחפצתן כאשר הוא משותף על ידי מיליארדי אנשים שאינם מבינים את הטקסט ואת ההקשרים.
אחרי פרופ' נהון עלה אלון דולב מ TV Format Fund שהציג את ההזדמנויות העסקיות ליוצרים בתחום פיתוח הפורמטים והשיק יחד עם תעשיה סדרת אירועי פיצ'ינג חגיגית.
בהמשך עו"ד אייל ברוק דיבר על זכויות יוצרים והפרות, ירון לייפנברג מייסד חברת המשחקים הגלובלית פאנטקטיקס סיפר על הקשר הקרוב עם טום קרוז והמפיקים ההוליוודיים, העיתונאי ירון טן ברינק דיבר על קמפיינים יצירתיים לקידום תוכן ויורם שפר הציג את פרויקט הקרוס מדיה שלו- "הרשת האפלה" .
ארוחת הצהריים העשירה הובילה את משתתפי הכנס אל הסשן השלישי שפתח אורי שנער. כאחד שיצר למעשה את הטלויזיה הישראלית המסחרית כפי שאנו מכירים אותה היום שנער חלק תובנות לגבי השלב הבא באבולוציה של התקשורת והסביר כי אל תוך העולם החדש שנוצר של טלויזיות חכמות ואינטרנט מהיר ישתלבו יוצרי תוכן נבונים ויצירתיים.
אחריו דיבר גולן פרצר על רגולציה. ליאור ששון אחראי הרכש של יסמין TV הציג את המגמות בתחום הרכש הגלובלי ואור גוטליב מ YES דיבר על מוצרים משלימים למוצרי תוכן טלויזיונים.
אורי אביב מפסטיבל אוטופיה הציג את הקשר בין הטכנולוגיות שהוצגו במדע הבדיוני לבין היום ואת שתי האסכולות החוזות את הדיסטופיה העתידית- זו של ג'ורג' אורוול לעומת זו של אלדוס הקסלי.
במושב הוידאו שסגר את הכנס הציג יניב אקסן את חברת סנדייסקיי המבצעת פרסונליזציה של וידאו לחברות גדולות עבור לקוחותיהן, גל קליין מחברת PLY MEDIA הציג את מנוע ה speech to text הייחודי שלהם, אורן הוד ויואב הורנונג מחברת VEEDME הציגו את הפתרון שלהם למצוקת העבודה של הקולנוענים. אמיר זילברמן מ AOL הציג את סוג התכנים האטרקטיבי להפקה לפלטפורמת הוידאו השלישית בגודלה בעולם, קובי שלי דיבר על מודלים של הכנסות ליוצרים ברשת ואילו שחר עוז מאינטל דיבר על פיתוחים עתידיים בראי המדע הבידיוני.
בתום הכנס התקיימה הגרלה בעזרת הפלטפורמה הייחודית של screemo והזוכים הם:
בלילה במלון וילה גלילי מתנת אפוק טיימס זכה עומרי רוט
בהשתתפות בקורס שיווק ומימון סרטים מתנת נעה קשרל- Noa international film marketing, PwC ואיגוד התסריטאים זכה יואב שוהם
בהשתתפות בקורס יוצרים סדרתיים ברשת באדיבות ברנדסטורינג, בית יצירה לסדרות רשת – שרי תורג'מן, אליען לזובסקי וטליה סחר זכתה טל רימון
בפוסטרים מרהיבים לבחירתם מתנת 5070, בגודל 50 על 70 זכו הדס דרכלי וג'יואן ארי בוסתן
ב 100$ לרכישת מדיה באתר Pond5 זכה גל כהן
בפגישת ייעוץ לתסריט או לפרויקט מתנת "בנימה אישית" מרב שקד ומרב נחום זכה ויטלי וינארוב.
בשנה חינם בחשבונית ירוקה מתנת חשבונית ירוקה ליאור ולצ'ינסקי ורמי גבאי זכתה גלית דיאמנט
בשני מנויי פרימיום בתעשיה לשנה מתנתנו זכו אריאל גלבוע ואורית ניב.
באייפד מתנת הפניקס זכה איתי אדרי.
.




