כסף כיס

צילום: Wallstream
Wallstream
למי זה מיועד: לאנשים פייסבוק פופולאריים, בלוגרים ומובילי דעה ברשת.
וולסטרים היא מערכת המאפשרת להרוויח כסף משיתוף תוכן ווידאו פרסומי ומשחקים אינטראקטיביים ברשתות חברתיות. האתר מרכז עבורך את כל הקמפיינים אשר ניתן לשתף (ולהרוויח) ודרכו תוכל לעקוב אחר תוצאות הקמפיינים ששיתפת ולמשוך את הכסף שצברת. אופי התגמול משתנה תגמול עבור שיתוף, עבור צפיות ועבור פעולות שבוצעו על ידי משתמשים שהגיעו דרכך. החיסרון הגדול – את הכסף אתה יכול למשוך רק לאחר שהרווחת כ 300 ש"ח.
למי זה מיועד: אנשים יצירתיים עם חלום להיות קופירייטרים או קופירייטרים מנוסים שרוצים לנסות לעשות עוד קצת כסף מהצד.
אדבול היא פלטפורמת crowd-sourcing המיועדת לתחום הפרסום. על פי אתר החברה "מאחורי האנשים של חברת אדבול יש במצטבר למעלה מ- 100 שנות ותק בעולם הפרסום בישראל". הלקוחות של אדבול הם מותגים, עסקים, סטארטאפים ומשרדי פרסום הזקוקים לסרטים, קמפיינים, מהלכים שיווקיים ורעיונות מבריקים. האתר מעלה בריפים המציעים פרס לרעיון הטוב ביותר. יוצרים, רעיונאים ואנשי קריאייטיב מעלים רעיונות והזוכה מקבל כסף על הרעיון הנבחר.
genero.tv
למי זה מיועד: לבמאים שרוצים לתפוס תשומת לב עולמית ולהרוויח כסף בדרך.
ג'נרו מציע מגוון הזדמנויות לעבוד עם מוזיקאים בינלאומיים. האתר שקיים מאז 2009 מאפשר לבמאים לייצר קליפים רשמים עבור שמות כמו מיוז, לינקין פארק, מובי, פליימינג ליפס, אלישיה קיז, דיויד בואי, דוראן דוראן ועוד ועוד. לאחר הכניסה לאתר תתגלה בפנייך רשימה של האמנים שמחפשים כרגע וידאו לקליפ או אפילו רק רעיון ראשוני. במידה ותזכה בתחרות (בעבר כבר זכה הבמאי הישראלי נמרוד שפירא שביים את הקליפ הרשמי לשיר של מובי) תוכל להרוויח כמה עשרות אלפי דולרים ואולי גם תהילת עולם.
כתבות נוספות בסדרת "כסף כיס"
במאים, פזמונאים, מלחינים




