הסדרה 'ריבאונד' היא הזוכה הגדולה בתחרות 'יוצרים מחוץ לקופסה'
צילום: מתוך "ריבאונד"
תחרות 'יוצרים מחוץ לקופסה' שהשיק שירות התוכן SmartVOD, הגיעה לסיומה עם עשרות הגשות מקוריות ובועטות. התחרות קראה ליוצרים באשר הם להגיש פיילוט או טריילר לסדרה ישראלית חדשה בפורמט של עשרה פרקים, 7-10 דקות כל פרק.
על בחירת הזוכים בתחרות אמונים הבמאים היוצרים גיא נתיב ויוני זיכהולץ:
נתיב, במאי ותסריטאי מוערך העובד כיום מלוס אנג'לס ושסרטיו (מבול, זרים, הבן של אלוהים) זכו בפרסי פסטיבל חיפה, פסטיבל ברלין ופסטיבל סאנדנס. סרטו הבא של נתיב, "הבן של אלוהים", עתיד לצאת לאקרנים בישראל במרץ 2014.
זיכהולץ, במאי, כותב, מפיק ושחקן. סרטיו (אלנבי רומאנס, יותר איטי מלב) וכן מחזותיו שהועלו בתאטרון הקאמרי (ע'17, שרוליק) נחלו הצלחה רבה. משמש כלקטור בקרן הקולנוע הישראלי. עובד בימים אלה על סדרת רשת חדשה, "פוקר", שתעלה לאוויר לקראת מאי 2014.
לאחר תהליך שיפוט מעמיק, בחרו השופטים בשיתוף עם SmartVOD בטריילר 'ריבאונד' של היוצרים טל אלמוג וטל סומך כזוכה הגדול של התחרות. נתיב וזיכהולץ ייפגשו עם יוצרי הסדרה המנצחת וייעצו להם בעבודתם על הפקת הסדרה. "היוצרים הצליחו ליצור תמהיל אינטליגנטי ונועז ,ליצוק רעיון מקורי על עולם הפוך – הריבאונד שהופך לאוהב אבוד שנזרק פעם אחר פעם. הייתי רוצה לראות מה יקרה שם, איך ישרוד הגיבור אותו יצרו. העולם שמוצג כעולם חצי הזוי, עולם שהוא מעין פנטזיה, מסקרן אותי. הייתי רוצה לראות סידרת רשת כזאת. הצילום נהדר ואינטימי. ללא ספק יש כאן פוטנציאל לקומדיה מרגשת", אמר זיכהולץ.
ואלה הם יוצרי הסדרה הזוכה:
טל אלמוג, הוא במאי ובעל סטודיו המתמחה בהפקת פרסומות, קליפים, טלויזיה וסרטים קצרים. הסטודיו רכש לעצמו שם ביצירת סרטים קומיים אשר זכו בפרסים בפסטיבלים בארץ ובעולם וכמו כן בפרוייקטים מסחריים לחברות ולטלויזיה. הסטודיו מתמחה בפרוייקטים עתירי דמיון המשלבים אנימציה וחומר מצולם בטכניקת אפטר אפקטס.
טל סומך, יוצר וידאו , מתמחה בהפקת סרטים קצרים, קליפים, הפקת סרטי שיווק ופרסום לחברות והפקות לטלוויזיה ולרשת, בוגר החוג לקולנוע אונ' תל אביב.
'ריבאונד' החל כסרט קצר שזכה להצלחה רבה בפסטיבלים בארץ ובעולם, בינהם פסטיבל קאן 2012. כעת, בעקבות הזכיה בתחרות, הוא מעובד לסדרה. לצפיה בטריילר 'ריבאונד' שהוגש לתחרות: http://www.youtube.com/watch?v=-7SgQVoldoo
יוצרי הסדרה הזוכה יקבלו מענק בסכום של 25 אלף ש"ח, ליווי בתהליך הפקת הסדרה על ידי גיא נתיב, יוני זיכהולץ ו-SmartVOD, שיווק הסדרה בארץ על ידי SmartVOD וכן על ידי סמסונג, וכמובן – שידור הסדרה באפליקציית SmartVOD, הזמינה על מאות אלפי מכשירי סמסונג בישראל – טלויזיות חכמות, טאבלטים וסמארטפונים. בכך נותנת התחרות חשיפה ליוצרים צעירים ועצמאיים לצד תכני פריים טיים של מיטב אולפני הקולנוע והטלויזיה.
שירות SmartVOD בבעלות חברת Vonetize, מספק מנוי חודשי או רכישה של סרט בודד מתוך עולם תוכן איכותי ומגוון הכולל סרטים, סדרות, הופעות חיות, סרטי טבע וכן תכני ילדים, באיכות HD ואפילו בתלת מימד. כעת, עם השקת התחרות יוצרים מחוץ לקופסה, מוסיף השירות לעולם התוכן שלו גם יצירות ישראליות מקוריות.
לאתר התחרות "יוצרים מחוץ לקופסה": www.smartvod.co.il/outsidethebox
לצפיה בכל הסרטונים שהשתתפו בתחרות: http://www.youtube.com/channel/UCyWtG3miiFqrJJl48_FqAuA