תחרות קליפים חדשה לאינטרלוד

צילום: לוגו
אינטרלוד, החברה הבינלאומית בבעלותו של יוני בלוך מציעה ליוצרי קולנוע להתנסות בעשיית וידאו אינטראקטיבית ועל הדרך לזכות בכמה פרסים סופר שווים:
מקום ראשון: עשרת אלפים שקל וטיסה לניו יורק לשלושה ימים והשתתפות בפסטיבל טרייבקה 2014, וכמובן שהקליפ הזוכה יהיה הקליפ הרשמי של של השיר
הפרס השני - 5000 ש״ח והפרס השלישי 2500 ש״ח
מה צריך לעשות: לכתוב, להפיק ולצלם קליפ אינטראקטיבי לשיר חדש של יוני בלוך בשימוש הפלטפורמה האינטראקטיבית לוידאו של אינטרלוד.
בדף התחרות http://yonibloch.co.il/
אפשר להוריד את השיר ולראות וידאו קליפים נוספים שנעשו על ידי שימוש בטכנולוגיה של אינטרלוד.
שניים מהם גם זכו בקטגוריית הוידאוקליפ החדשני ביותר בתחרות ה - VMA לשנת 2011 - 2012 התוכנה שפיתחו אינטרלוד מייצרת סרטוני וידאו אינטראקטיביים ומאפשרת לצופה לקבוע את העלילה לפי בחירתו.
ב 2012 זה היה עם הקליפ "Say You Llke Me" של להקת "We The kings"
המנצח יבחר על ידי יוני בלוך והיוצר וניה היימן שלא מזמן הפך להיות במאי הבית של חברת אינטרלוד בניו יורק.
אני אישית מאמינה גדולה של תחרויות, יש עניין, אפשר להתפרע זה כמובן מאתגר, לומדים המון דברים תוך כדי. ואם אפשר להתנסות בטכנולוגיה חדשה ובדרך קצת שונה לספר סיפור, אז בכלל מדליק.
אז אם יש לכם קצת זמן פנוי, זה נראה שווה. התחרות נסגרת 06.01.14
לאתר של אינטרלוד : http://interlude.fm/
חברת אינטרלוד הייתה אורחת בכנס תעשיה ללא גבולות שנערך באוקטובר 13 בתל אביב





