עמותת "שגרירים של רצון טוב" מאתגרים את בוגרי קורס הפרסום

צילום: עבודה של עדו בן אברהם
בוגרי קורס הקופירייטינג של "הבצפר" סיימו את לימודיהם ועמלו על פרויקט הגמר שלהם, אותו קיימו בשיתוף עמותת "שגרירים של רצון טוב". בפרויקט, הציגו הבוגרים את הרעיונות הקריאייטיבים שלהם להגברת המודעות להתנהגות התייר הישראלי בעולם.
העבודות הוצגו לראשונה בתערוכת הגמר שנערכה ביום שני ה – 2.9.13 בהאנגר 22 "בית היוצר" שבנמל ת"א, ולאור הצלחת התערוכה והביקוש הרב, התערוכה הועברה לגלריה של דיזינגוף סנטר למשך שבועיים החל מה – 10.9.13.
התערוכה כוללת כ- 90 מיצגים הקוראים לציבור בישראל להתגייס למאבק לשינוי ההתנהגות של כל אחת ואחד מאתנו בזמן שהותו בחו"ל.
בשלהי שנת 2001 הקימו מספר ישראלים שאכפת להם את עמותת "שגרירים של רצון טוב", שנוסדה במטרה להגביר את המודעות להתנהגות התייר הישראלי בחו"ל, מתוך אמונה ש"בחו"ל המדינה זה אתה".
לדברי יובל לימון וליאור ורונה ממייסדי העמותה " שיתוף הפעולה נוצר על מנת לפעול בערוצים נוספים כדי להגביר את החשיפה ובעיקר את המודעות לחשיבות ההתנהגות שלנו כישראלים בחו"ל. במקביל לחיזוק הפעילות החינוכית במוסדות החינוך ובקרב בשלחות הנוער בישראל, אנחנו פועלים רבות גם ברמה ההסברתית, ולכן החיבור עם ה"בצפר" הוא חיבור טבעי".
עבודה של יובל פרחי:
עבודה של עדו בן אברהם

מיגאל בראון, מנכ"ל "הבצפר" ואיגוד חברות הפרסום נמסר: "כמו בכל עבודת גמר של כל קורס בבצפר, אנו בוחרים גוף אמיתי לעבוד איתו, שייתן לסטודנטים עוד חווית התנסות של עבודה מעשית. אנו משתדלים שגופים אלו יהיו בעלי אג'נדה שתתרום לחברה או לתרבות הישראלית. הפעם עמותת "שגרירים של רצון טוב" סיפקה לסטודנטים שלנו אתגר מעניין וחשוב, לכל ישראלי ומי שתדמיתנו בחו"ל יקרה לו."
"הבצפר של איגוד חברות הפרסום" הוא מוסד לימודים למקצועות התקשורת. ב"בצפר", לומדים מידי שנה מעל ל-400 סטודנטים, בתשעה מסלולי לימוד שונים: פלנינג, קופירייטינג, ניהול לקוחות, יח"צ, הפקה, גרפיקה, פרסום שיווק, מדיה פלנינג, גרפיקה ולימודי פרסום ושיווק באינטרנט. במהלך שנות קיומו, הפך להיות המקור הסמכותי והמקצועי להכשרת עובדים לענף. אופן העברת התכנים בקורסים השונים מקנה לסטודנטים הזדמנות לעבוד על בריפים ולקוחות כמו במשרדי הפרסום בעולם האמיתי.
לדף הבצפר





