"תעשיה ללא גבולות" - אור בקצה המנהרה

צילום: הגלולה האדומה
תעשיה, שקמה לפני 7 שנים, מונה היום 50,000 יוזרים, אנשים סופר איכותיים, מוכשרים, שלא תמיד מוצאים בתוך גבולות התעשיה הקיימים פרנסה שהולמת את הכישורים שלהם.
מנגד, העולם מתפתח לעולמות חדשים ואנחנו, אנשי התוכן והקריאייטיב הופכים להיות דווקא מצרך די מבוקש.
"תעשיה ללא גבולות", הכנס שאנחנו עובדים עליו בימים אלה ויתקיים באוקטובר הקרוב יערוך מפגש ענקים בינינו, אנשי התוכן של ה"תעשיה המסורתית", לבין דמויות מובילות בעולם הדיגיטל, המשחקים, המובייל והיזמות.
עוד מוקדם לנפנף בשמות ותארים, למרות שהלו"ז כמעט סגור, אבל אני חייבת לספר שהמפגשים שאני עורכת בחודשים האחרונים פותחים בפני עולמות חדשים של עניין וידע, והאנשים שכבר סגורים לכנס הם מהמובילים בתחומים שלהם.
הכנס יביא לידי ביטוי את המגמות המתחדשות המציעות ערוצים חדשים ליוצרים ויזמים ובבסיסן, רואות את הטלוויזיה והקולנוע כסוג של אפליקציה, כמסך המציע לנו תכנים ואפשרויות אינטראקטיביות לצפיה והפעלה, מתחרה שווה בין שווים בטאבלטים, טלפונים, אתרים, משחקים, מחשבים וסטרימרים. על האפשרויות ליצירה והפצה בפלטפורמות החדשות, התחלנו לעקוב בכנס "אתה.קליק. העולם" שנערך בחודש מאי, וכעת אנחנו מרחיבים את היריעה.
בכנס ישתתפו כעשרים מרצים וינכחו בו לפחות 400 איש בקהל, הוא ימשך לאורך יום שלם, ויכלול הרצאות קצרות וארוכות, פרזטנציות, מינגלינג ונטוורקינג, יריד תעסוקה שישלב בין מדיות ותיקות למדיות חדשות, ואפילו ארוחת צהריים..
על אתר האינטרנט של הכנס עומלים בימים אלה בסטודיו כפרה, שהעלו לאחרונה בתעשיה טור שבועי בנושא מיתוג ועיצוב לסטרטאפים.
שורה תחתונה - יש למה לחכות. עדכונים בקרוב.





