למה אתר האינטרנט שלי לא מייצר פניות או רכישות?

צילום: Image by fancycrave1 from Pixabay
עברו חודשיים, עברו שנתיים, אבל האתר אינטרנט פשוט לא מייצר את התוצאות המובטחות? יש לכך סיבה.
(תוכן שיווקי בחסות חברת wemanage)
ייתכנו שתי סיבות עיקריות לכך שאינכם מקבלים פניות דרך האתר:
1. האתר שלכם כלל לא עולה בתוצאות החיפוש.
2. האתר שלכם לא מצליח לשכנע גולשים להשאיר פרטים.
לרוב מדובר במעין שילוב בין שתי הסיבות הללו. מעט מאוד גולשים מגיעים לאתר ואלו שאכן מגיעים ממשיכים הלאה הישר לידיהם של המתחרים ולא משאירים פרטים. זה כואב.
כדי להתמודד עם בעיה זו, יש צורך באפיון הבעיות של האתר והבנת מקורות הבעיה כך שניתן יהיה לתקנם. בשלב ראשון, רצוי לבדוק האם האתר אכן פונה בהצלחה לקהל היעד של הלקוחות אליהם אתם פונים ומציעים את השירות. בשלב שני, עליכם לבדוק האם משתמש רנדומלי שנכנס לאתר אכן יבין במה אתם עוסקים והאם ימצא את הדרך לטופס השארת הפרטים ואו לחצן החיוג באתר?
במרבית המקרים, יצירת הקשר נחבאת אי שם בפינה השמאלית של האתר (העין שלנו סורקת את המסך מהקצה הימני העליון ועד הקצה השמאלי התחתון) וכלל אינה נראית לעין. בנוסף, באתרים רבים כלל אין קריאה לפעולה. אין כל כלי עזר שיעודד את הגולש הממוצע להשאיר פרטים ולצאת אתכם לדרך הצלחה לשמחתם של כל הצדדים.
איך מתניעים אתר ומתחילים להצליח באינטרנט?
כדי לגרום לאתר אינטרנט להתחיל להכניס תנועה ואת התנועה הזו להמיר (ליצור רכישות או השארת פרטים), עלינו בראש ובראשונה להודות שאיננו אנשי מקצוע ושאין בידינו את הזמן הנדרש לנהל את האתר לשם השגת הצלחה. לאחר מכן, נוכל לצאת לדרך בניסיון לחפש חברת ניהול אתרים אשר תעשה עבורנו את העבודה הקשה ותתניע עבורנו את האתר עם תוכן מתחדש, מידע עדכני ורלוונטי ולבסוף גם בפעולות קידום אורגני שידחפו את האתר במעלה תוצאות החיפוש.
אבל, לא די בהזנת האתר בגולשים רבים, חשוב להכניס לאתר את אותם הגולשים שבאמת מחפשים את השירות שאנו מציעים ואשר סביר להניח שיפנו אלינו. רק כך אנו יכולים להתחיל לראות תוצאות מההשקעה באתר, בהוצאה על ניהול האתר ועוד שלל עלויות נוספות שנועדו להקנות לעסק שלנו את הכלים לגדול ולהתרחב.
תוכן שיווקי בחסות חברת wemanage