פרסומת מהעבר - אמריקן מוטורס רוצה שתקנה מכונית (1970)

צילום: מכוניות הגרמלין משנות ה- 70 צילום - אימג'בנק, מראות אימג
כך מכרו פעם מכוניות. הצצה לארכיון מראות אימג', המשווה סגנונות שיווק רכבים בעבר והיום
ידוע שמנכ"ל חברה המשתתף בפרסומת נתפש כדמות סמכותית ואמינה. אבל מה אם רוי צ'פלין, מנכ"ל "אמריקן מוטורס", הבטיח בפרסומת משנת 1970 ש"הכסף מצומצם עתה, אבל מתיחה של הדולר היא דבר שתמיד עשינו" – כשעל המסך נראו המכוניות זוללות-הדלק של החברה?
"אני לא מאמין שאנשים נהנים לשלם על מכונית יותר משהם צריכים", קינח צ'פלין, וקנה באותה שנה את חברת "ג'יפ" מ"קייזר מוטורס" תמורת 74 מיליון דולר. "קיבלנו את זה בזול", גיחך.
מנכ"לים כבר לא מופיעים בפרסומות היום : רוי צ'פלין, בסרטון הפרסומת, פונה לכיסו של הצופה – 1.1.1970 (צילום: Curious Cumulus Productions, אימג'בנק/מראות אימג')
כתבה זו נכתבה בשיתוף מחלקת התוכן של חברת מראות אימג' בנק ( מראות אימג' ), המספקת לציבור תמונות ארכיון ותמונות איכותיות בכל נושא ומכל העולם.




