סופר קופירייטר , צייר ומפיק ... "עפר הוא לדידי אחד האנשים היצירתיים והמקוריים במדינה" סבר פלוצקר, מוזמנים לסיור שבו תקבלו תובנות בפרסום
דברים שכדאי לדעת עליי
המטרה: לעורר בעולם המוקף בעשורת אלפי מסרים ביום...
השיטה: לא באתי לחדש דבר רק להזכיר, והזיכרון מעורר מהחידוש
הדרך: כתיבה - היסוד כי "בעשרה מאמרות נברא העולם" ולא בגרפיקה, אחרת היינו מקבלים את התנ"ך כקומיקס:)
הקדמה מקדימה: האמנות שלי נשענת ביסודה, מחד על ידיעות שספגתי מהתורה החל מרש"י שלימד אותי על ההגדרה של ההשראה ומהיכן ניתן לקבלה, דרך הרמח"ל שחידש לי שהזיכרון מעורר מהחידוש ומהגאון מוילנה שהאיר לי את התובנה שיש לצייר על בד שחור ולא לבן. מעבר להשקפה הנ"ל (שהרי כל דבר נשען על הרוח והחומר) את הפרקטיקה ספגתי מרמברנט, סזאן, פול גוגן, וואן גוך, פול גוגן, ווראמיר...
קישור לכתבה על תפיסת עולמי בלוס אנג'לס: https://hebrewnews.com/article/48193
"יהללך זר ולא פיך" הכתבה של העורך הכלכלי של ידיעות אחרונות על דרכי...
שיווק בעל פני אנוש / סבר פלוצקר
מושג יסוד בתורת השיווק - אולי המושג ב "ה" הידיעה - הוא קהל היעד. מומחים , יועצים ופרופסורים לשיווק משקיעים את מיטב שנות חייהם בהגדרת קהל היעד, באיפיונו , חשיפתו, בילוש אחריו והבנת צרכיו. כל רעיון חדש בענפי הייצור והשירות נתקל מייד בשאלה למי זה מיועד? מי קהל היעד שאפשר יהיה לשווק לו את הדבר הזה? המרדף אחרי קהל היעד היה לאובססיה של אנשי השיווק. ככל שנדע עליו יותר, ככל שתכונותיו יהיו מונחות בפנינו כספר פתוח, כך נוכל למכור לו ביתר קלות את מה שאנחנו משוכנעים שהוא יקנה . סוד הקסם השיווקי, טוענים אנשי השיווק לסוגיהם, מצוי בכישרון "לדבר אל קהל היעד בשפתו". פענוח הקוד הגנטי של "קהל היעד". אלא שהמציאות לא מתיישבת עם התפיסה של קהל היעד
.
כשהומצא המחשב האישי , פסקו ראשי תעשיית המחשוב שאין לו קהל יעד: לכל היותר ימצאו כמה אלפי משוגעים לטכנולוגיה שירצו לשלם כסף כדי להכניס לבתיהם את המוצר המכוער הזה, מחשב אישי, ששימושיותו לא ברורה.
כשהומצא הטלפון הנייד, פסקו המומחים לתקשורת שקהל היעד של הצעצוע הזה מוגבל ביותר: חקלאים, נהגי משאיות ואנשים הנוסעים לפחות שעה ורבע לעבודה במכוניתם הפרטית. בישראל נמצא גם מומחה שקבע נחרצות, בהכירו את קהל היעד הישראלי, כי "לא נראה כאן אנשים היושבים בבתי-קפה ומדברים בפלאפון". המחברת של "הארי פוטר" מספרת בראיונותיה שלרגע לא חשבה, כשהתיישבה לכתוב את ספרה הראשון, על אפשרות שתגיע למאות-מיליוני קוראים בעולם. לא היה לה מושג למי ישווק הספר, אם בכלל
.
פיטר דרוקר, הסבא המייסד של ניהול עסקים מדעי, אמר כי "להמצאות הכי גדולות בהיסטוריה לא היה קהל יעד. לרוב, גם לא לקטנות". לעתים החיפוש אחר קהל יעד מוביל לתחזיות גורפות מדי. כשנכנסה לשימוש "ויאגרה", גלולה נגד אין-אונות גברית, הוערך קהל היעד שלה במאות-מיליונים. בפועל, הפוטנציאל לא מומש. היום נמכרים רק כ-20% עד 25% מכדורי הוויאגרה שהיו אמורים להימכר על-פי הנוסחה של קהל היעד. הקהל אולי ישנו, אבל "ויאגרה" לא מעניינת אותו. ואין מנוס מלהזכיר כאן גם את חברות הבועה של סוף שנות ה-90, שהתבססו על קהל יעד אינסופי של גולשי האינטרנט. התבססות שהתבררה כהרת-אסון עיסקי
.
עופר אלוני, יוצר רב-תחומי המנהל ברחובות סטודיו לפרסום ושיווק, אומר לי שאפשר לוותר על כל הדיבורים על קהל היעד: "יש בדיבורים האלה יסוד של התנשאות, אפילו של פטישיזם. קהל היעד, בתפיסת השיווק המסורתית, הוא משהו שכדי להגיע אליו צריך לרדת לרמתו, לדבר בשפתו. מן שפה רדודה וירודה שאינה שפתו העילית של המשווק עצמו". כל בני האדם נולדו שווים, אומר אלוני, והשיווק צריך להתבסס על השקפת העולם הזו. הוא צריך להיות "שירות אנושי". הקהל איננו אי-שם למטה, הוא ברמה האנושית שלך, בדיוק
.
אלוני, אדם יוצא דופן, רך דיבור, מעמיק מחשבה, מנסה לשרוד בשיח השיווקי הישראלי, המצטיין בתקופות יוצאת-דופן, שכיום כבר אין לו אח ורע בעולם.
אלוני משך את תשומת-לבי כשהציג בפתחה של אחת מתערוכות העסקים לפני כשנה קיר בד לבן והזמין את העוברים והשבים לטבול מכחול בצבע האהוב עליהם ולעשות בו משיכה על הבד. התוצאה היתה קשת רחבה, פסיפס רב-צבעים, שרבים תרמו לו את כושר היצירתיות הפרטי שלהם. אחר-כך ביקרתי בסטודיו שלו, המעוצב כשילוב של בר וגלריה (ונקרא על שמו של האומן הצרפתי פול גוגן, בן המאה ה-19, צייר גן העדן האבוד של טהיטי). ראיתי את עבודותיו ונשבתי בקיסמן. מנהל שיווק, אומר אלוני, צריך לאהוב את החיים. הוא לא חייב לאהוב את עבודת השיווק - פועל בבית חרושת לשוקולד יתקשה להתלהב משוקולד - אבל הוא חייב לאהוב את האנשים שאליהם מכוונת עבודתו.
עופר אלוני מקפיד לדבר על אנשים ולא על צרכנים. על בני-אדם ולא על לקוחות. על התוכן של המסר הפרסומי ולא על צורתו. הוא מתקומם נגד "עולם השיווק הקר והמתנשא". בשנים האחרונות הפכה האלימות השיווקית, הגלויה והמסוות, למקדם מכירות עיקרי במקומותינו. אני צועק, לכן אני קיים. ישראלים עדיני-מבע נזרקים החוצה.
העברית של אלוני, כמו יצירותיו השיווקיות, בנויה על הקשרים מפתיעים, בלתי-שגרתיים. היא מצלצלת כניגוד גמור לעברית הסופר-שחוקה והפסדו-צעירה של מסעי הפרסום הישראליים הגדולים. "המסעים הללו", אומר אלוני, "מזהמים את האוויר החברתי. הם חזיונות תעתועים. אני מדבר בשבח התמימות בשיווק, בזכות היסוד האמנותי הנעדר תכלית מעשית. הערך האינטימי של השיווק, לפי תפיסתי, היכול לבוא לידי ביטוי באמצעים מינימליים של נגיעת מכחול, נזילת צבע". טכנולוגיה המקשרת לכאורה בין בני האדם מנכרת ביניהם למעשה. שני אנשים שהתכתבו זמן רב באמצעות צ'טים באינטרנט, כותב עופר אלוני ב"מניפסט תרבותי שיווקי" שחיבר, יתקשו לדבר זה לזה כשיימצאו פנים מול פנים, מבט מול מבט. גולשים המכורים לאינטרנט פשוט לא יודעים איך לנהל שיחה אנושית בסיסית". אליהם פונה השיווק הלא-אנושי, שממנו חרד עופר אלוני
.
השיווק הלא-אנושי הזה נכשל עד כה. אני מספר לאלוני על מיליארדי הדולרים שהושקעו בחמש השנים האחרונות בהקמת מאגרי מידע על הגולשים באתרי האינטרנט, על הקונים והמוכרים ומתעניינים ברשת - ולחינם הושקעו. כמעט שום דבר מועיל לעסקים לא הופק מזה. המידע הגולמי הציף וסתם את זכרונות המחשבים והשרתים. התוכנות העיסקיות המתוחכמות ביותר לא הצליחו להרכיב ממנו פרופיל של לקוח שיהיה די אמין ומספיק משכנע כדי להשתמש בו בשיווק אישי. אנשים מצאו דרך להגן על פרטיותם היחסית.
אלוני לא נמנה על מתנגדי הכלכלה והשוק. הוא הקים, בין היתר, את הביתן של קוואסאקי בתערוכת הרכב "אוטומוטור" ואת ביתן קופת-חולים לאומית בתערכת המשפחה. הוא לא מדקלם מכתבי הקודש של השמאל האנטי-כלכלי. "אלמלא חיי הכלכלה", אומר אלוני, "כל אדם היה נשאר בביתו עם העז והחסה והיה נמנע ממנו הקשר החברתי עם אנשים חדשים ועולמות חדשים". בלי כלכלה אין חברה, אין קהיליה, יש רק אוטופיה ריקה, ארכיפלג של איים בודדים. צריך כלכלה, אבל עופר אלוני מחפש בה את השותפות, את היצירתיות. הוא מאמין בשיווק בעל פני אנוש, חיה נרדפת בג'ונגל הדורסני הישראלי.
8/8/03יום ו' , מגזין הכלכלה - ממון - ידיעות אחרונות
* סבר פלוצקר נחשב מבכירי העיתונאים הכלכליים בישראל. הוא זוכה פרס סוקולוב לעיתונאות כתובה לשנת 1998, ובפרס העורך הכלכלי המצטיין לשנת 1987. (ויקיפדיה)
ניהלתי קמפיין בחירות לרב שך, תפיסת עולמי נשענת על הרמח"ל "לא באתי לחדש דבר רק להזכיר" והזיכרון מעורר יותר מהחידוש, שיטה זאת נחשפה בכתבתו של סבר פלוצקר בנושא "שיווק בעל פני אנוש" צפו בגוגל
איש של תוכן ועיצוב
להלן מקבץ פרויקטים שכתבתי, ניהלתי כולל ביצוע בפועל:
1. במשך 9 שנים, מנהל מרקום ובניית מערך של מיתוג שיווקי והפקה בקו-אופ הרבוע הכחול, אל- מול כ- 200 ספקים
2. ניהלתי, כתבתי,עיצבתי, קונספט אומנותי- טכנולוגי לסלון האווירי לבורז'ה – פאריז
3. ניהלתי, כתבתי עיצבתי והפקתי את תערוכת קופ"ח- תערוכת משפחה
4. מתגתי, כתבתי עיצבתי והפקתי את ביתן קוואסקי במסגרת אוטומוטור
5. כתבתי וציירתי את הספר בין חושך לאור תורגם לסינית ואנגלית.
6. שימשתי,כמעצב וקופירייטר של חב' פלפוט-ישראפוט.
7. המצאתי ועיצבתי , שלושה משחקי ילדים : "מעל למזל", "גימטרי-אות" ו"דיגי"
8. כתבתי,וציירתי את הספר: "נקודת אחיזה בהבנת הנמצא".
9. עיצבתי, מזרקה למשרד הבינוי והשיכון עיצוב פנים עם אמירה
10. יצירת פסיפס שלי,תלויה בקביעות בבית האמנים והפסלים בת"א.
11. תערוכת פרייבט לייבל – אמסטרדם, מיתוג, ציור,כתיבה והפקה.
12. ועידת הפרסום בגני התערוכה- קמפיין דינמי
13. עריכה וביצוע קמפיין דינמי לכ- 9,000 עובדי בנק הפועלים
14. ועידת ישראל לעסקים – גלובס, קמפיין דינימי.
15. הועידה השנתית למדיה בארה"ב, שרלוט צפון קורליינה.
16. מטרו- אוטומוטור, גני התערוכה.
17. ועידת ראש הממשלה ליצוא, דן פנורמה - "צמיחה כלכלית"
18. ועידת ראש הממשלה לעיתונות הזרה, לע"מ ."צייר לי את דגלך"
19. כנס רופאים מטעם חברת Roche השוויצרית
20. רמפ"ל- יזם השנה מטעם גלובס, "המעוף שבחזון"
21. שערי משפט- ועידת ישראל לנדל"ן מטעם מעריב, הילטון- "צייר לי אבן פינה"
22. מיתוג, קופירייט, עיצוב והפקה קמפיין לועידת wasis של האו"ם מטעם: משרד החוץ, האוצר ואיגוד האינטרנט
23. השקת טכנולוגיה חדשה ובלעדית באינטרנט של הקמפיין הדינמי
24. קמפיין לתגלית- בניני האומה-פרוייקט אל מול אלפי בני נוער שבאו מחו"ל
25. קונספט, קופירייט,עיצוב והפקה למרכז מבקרים בביתן ישראל בסין, 40 מיליון מבקרים למשך חצי שנה- תערוכת expo-2006 בסין- "מפגש התובנות שבין חכמי ישראל לחכמי סין"-עבור משרד החוץ והתמ"ת
26. כתיבת ועיצוב הספר "בין אור לחושך"- תורגם לאנגלית וסינית.
27. סדנא למציאת חזון משותף בבינתחומי הרצליה
28. פרזנטציה על אסטרטגיה, כנס לאחריות חברתית-אוניברסיטת חיפה
29. קמפיין דינמי בכנס רופאים לחברת רוש השוויצרית באילת
30. קמפיין דינמי צייר לי תקווה לשחרורו של גלעד שליט
31. קמפיין לעיר ללא אלימות מלון הרודס אילת
32. הרצאותי וסדנאות, ארגון האקדמאים, בדרבי, לשכת המסחר בבינתחומי הרצליה, אוניברסיטת חיפה
33. קמפיין במרכז רפואי רבין- בלינסון לחב' רוש, צייר לי פרק לחיים
34. אפליקציה המזהה את הצבע ע"פ תאריך הלידה
ב. המלצתו של סבר פלוצקר, על גב ספרי הקו א-ל התקווה
האדם היוצר
אני מכיר את עפר אלוני ואת עבודותיו היכרות קרובה ואינני מפסיק להתפעל ממנו ומהן. עפר הוא לדידי אחד האנשים היצירתיים והמקוריים במדינה. כנון-קונפורמיסט אמיץ הוא שוחה בהתמדה כנגד זרם הפרסום הזול, הצעקני, הדוגמטי והגס הנשפך אלינו מכל צד. עבודותיו חושפות את המתבונן בהן לעומקים של הזדהות וספקנות גם-יחד. מבחינות רבות, עפר אלוני הוא סוקרטס של פרסום: הוא שואל את השאלות ואנחנו צריכים, כל אחד על-פי דרכו, לחפש תשובה. השאלה היא המסר, התשובה היא המוסר.
עבודותיו של עפר אלוני משרות תקווה ואמונה. את עולמו הפנימי העשיר הוא מתרגם לשפת פרסום רך, מרוסן, מעמיק, עדין ומגייס. משתף. בעצם, לא פרסום הוא אלא רב-שיח אינטלקטואלי ורגשי סוחף.
עפר אלוני הוא הוגה דעות גם כשהוא משתמש באלמנטים גרפיים וקל וחומר כשהוא משתמש במילה כתובה. אני ממליץ ללא סייג על יצירותיו, על כתיבתו ועל הגותו של עפר אלוני, יוצר בלתי-נלאה ואדם טוב.
סבר פלוצקר– העורך הכלכלי של ידיעות אחרונות
ג. ספרים מאמרים וקונספטים
1. "נקודת אחיזה בהבנת הנמצא"- ספר
2. "הקו א-ל התקווה" – ספר הדרכה בניהול, הקו האישי שלך לעבר התקווה המשותפת שלנו – מתייחס להמלצה לעיל
3. "בין אור לחושך"-ספרון בסינית ואנגלית- עבור מדינת ישראל / מרכז מבקרים
4. הנזיר שקנה פרארי- מאמר על שביל הזהב ע"פ הרמב"ם
5. מניפסט שיווקי תרבותי חברתי- מאמר
6. הדור השלישי לספירת המכניזם- מאמר
7. משהו על הפערים- מאמר
8. התשובה לכלכלה הישראלית ובכלל - מאמר
9. מפגש התבונות שבין חכמי ישראל לחכמי סין - קונספט מדינת ישראל לביתן ישראל בסין
10. קמפיין דינמי צייר לי כוכב- קונספט מדינת ישראל בארה"ב
11. הנסיך הגדול ומלחמתו למען החיים- קונספט רפואי
12. צייר לי כוכב- קונספט למדינת ישראל אל מול הכוכב האמריקאי והסיני
13. צייר לי זרימה- קונספט והפקה לאופנועי קוואסקי
14. השילוב בין הטכנוקרטיה לרומנטיקה- קונספט וביצוע של תערוכת אופנועי קוואסקי
15. סטודיו בר ולא רק... – קונספט ועיצוב פנים עם פנימיות
בתקווה לשת"פ = הצלחה, אחרת זו רק הישרדות...
ד. רקע לתפיסת עולמי ניתן לקבל בכתבתו של סבר פלוצקר בגוגל "שיווק בעל פני אנוש"
עברית אנגלית
בחינה בשיווק, עיצוב והפקה, 9 ומעלה? את/ה מסודר/ת
ריכוז יצירתי ועשייתי - דף הדפים
בלעדי עם זכויות שמורות "קמפיין הדינמי צייר לי קו"
ערוץ ביוטיוב בבניה
אנשי שם ממליצים
השיטה: לא באתי לחדש דבר רק להזכיר, והזיכרון מעורר מהחידוש
הדרך: כתיבה - היסוד כי "בעשרה מאמרות נברא העולם" ולא בגרפיקה, אחרת היינו מקבלים את התנ"ך כקומיקס:)
הקדמה מקדימה: האמנות שלי נשענת ביסודה, מחד על ידיעות שספגתי מהתורה החל מרש"י שלימד אותי על ההגדרה של ההשראה ומהיכן ניתן לקבלה, דרך הרמח"ל שחידש לי שהזיכרון מעורר מהחידוש ומהגאון מוילנה שהאיר לי את התובנה שיש לצייר על בד שחור ולא לבן. מעבר להשקפה הנ"ל (שהרי כל דבר נשען על הרוח והחומר) את הפרקטיקה ספגתי מרמברנט, סזאן, פול גוגן, וואן גוך, פול גוגן, ווראמיר...
קישור לכתבה על תפיסת עולמי בלוס אנג'לס: https://hebrewnews.com/article/48193
"יהללך זר ולא פיך" הכתבה של העורך הכלכלי של ידיעות אחרונות על דרכי...
שיווק בעל פני אנוש / סבר פלוצקר
מושג יסוד בתורת השיווק - אולי המושג ב "ה" הידיעה - הוא קהל היעד. מומחים , יועצים ופרופסורים לשיווק משקיעים את מיטב שנות חייהם בהגדרת קהל היעד, באיפיונו , חשיפתו, בילוש אחריו והבנת צרכיו. כל רעיון חדש בענפי הייצור והשירות נתקל מייד בשאלה למי זה מיועד? מי קהל היעד שאפשר יהיה לשווק לו את הדבר הזה? המרדף אחרי קהל היעד היה לאובססיה של אנשי השיווק. ככל שנדע עליו יותר, ככל שתכונותיו יהיו מונחות בפנינו כספר פתוח, כך נוכל למכור לו ביתר קלות את מה שאנחנו משוכנעים שהוא יקנה . סוד הקסם השיווקי, טוענים אנשי השיווק לסוגיהם, מצוי בכישרון "לדבר אל קהל היעד בשפתו". פענוח הקוד הגנטי של "קהל היעד". אלא שהמציאות לא מתיישבת עם התפיסה של קהל היעד
.
כשהומצא המחשב האישי , פסקו ראשי תעשיית המחשוב שאין לו קהל יעד: לכל היותר ימצאו כמה אלפי משוגעים לטכנולוגיה שירצו לשלם כסף כדי להכניס לבתיהם את המוצר המכוער הזה, מחשב אישי, ששימושיותו לא ברורה.
כשהומצא הטלפון הנייד, פסקו המומחים לתקשורת שקהל היעד של הצעצוע הזה מוגבל ביותר: חקלאים, נהגי משאיות ואנשים הנוסעים לפחות שעה ורבע לעבודה במכוניתם הפרטית. בישראל נמצא גם מומחה שקבע נחרצות, בהכירו את קהל היעד הישראלי, כי "לא נראה כאן אנשים היושבים בבתי-קפה ומדברים בפלאפון". המחברת של "הארי פוטר" מספרת בראיונותיה שלרגע לא חשבה, כשהתיישבה לכתוב את ספרה הראשון, על אפשרות שתגיע למאות-מיליוני קוראים בעולם. לא היה לה מושג למי ישווק הספר, אם בכלל
.
פיטר דרוקר, הסבא המייסד של ניהול עסקים מדעי, אמר כי "להמצאות הכי גדולות בהיסטוריה לא היה קהל יעד. לרוב, גם לא לקטנות". לעתים החיפוש אחר קהל יעד מוביל לתחזיות גורפות מדי. כשנכנסה לשימוש "ויאגרה", גלולה נגד אין-אונות גברית, הוערך קהל היעד שלה במאות-מיליונים. בפועל, הפוטנציאל לא מומש. היום נמכרים רק כ-20% עד 25% מכדורי הוויאגרה שהיו אמורים להימכר על-פי הנוסחה של קהל היעד. הקהל אולי ישנו, אבל "ויאגרה" לא מעניינת אותו. ואין מנוס מלהזכיר כאן גם את חברות הבועה של סוף שנות ה-90, שהתבססו על קהל יעד אינסופי של גולשי האינטרנט. התבססות שהתבררה כהרת-אסון עיסקי
.
עופר אלוני, יוצר רב-תחומי המנהל ברחובות סטודיו לפרסום ושיווק, אומר לי שאפשר לוותר על כל הדיבורים על קהל היעד: "יש בדיבורים האלה יסוד של התנשאות, אפילו של פטישיזם. קהל היעד, בתפיסת השיווק המסורתית, הוא משהו שכדי להגיע אליו צריך לרדת לרמתו, לדבר בשפתו. מן שפה רדודה וירודה שאינה שפתו העילית של המשווק עצמו". כל בני האדם נולדו שווים, אומר אלוני, והשיווק צריך להתבסס על השקפת העולם הזו. הוא צריך להיות "שירות אנושי". הקהל איננו אי-שם למטה, הוא ברמה האנושית שלך, בדיוק
.
אלוני, אדם יוצא דופן, רך דיבור, מעמיק מחשבה, מנסה לשרוד בשיח השיווקי הישראלי, המצטיין בתקופות יוצאת-דופן, שכיום כבר אין לו אח ורע בעולם.
אלוני משך את תשומת-לבי כשהציג בפתחה של אחת מתערוכות העסקים לפני כשנה קיר בד לבן והזמין את העוברים והשבים לטבול מכחול בצבע האהוב עליהם ולעשות בו משיכה על הבד. התוצאה היתה קשת רחבה, פסיפס רב-צבעים, שרבים תרמו לו את כושר היצירתיות הפרטי שלהם. אחר-כך ביקרתי בסטודיו שלו, המעוצב כשילוב של בר וגלריה (ונקרא על שמו של האומן הצרפתי פול גוגן, בן המאה ה-19, צייר גן העדן האבוד של טהיטי). ראיתי את עבודותיו ונשבתי בקיסמן. מנהל שיווק, אומר אלוני, צריך לאהוב את החיים. הוא לא חייב לאהוב את עבודת השיווק - פועל בבית חרושת לשוקולד יתקשה להתלהב משוקולד - אבל הוא חייב לאהוב את האנשים שאליהם מכוונת עבודתו.
עופר אלוני מקפיד לדבר על אנשים ולא על צרכנים. על בני-אדם ולא על לקוחות. על התוכן של המסר הפרסומי ולא על צורתו. הוא מתקומם נגד "עולם השיווק הקר והמתנשא". בשנים האחרונות הפכה האלימות השיווקית, הגלויה והמסוות, למקדם מכירות עיקרי במקומותינו. אני צועק, לכן אני קיים. ישראלים עדיני-מבע נזרקים החוצה.
העברית של אלוני, כמו יצירותיו השיווקיות, בנויה על הקשרים מפתיעים, בלתי-שגרתיים. היא מצלצלת כניגוד גמור לעברית הסופר-שחוקה והפסדו-צעירה של מסעי הפרסום הישראליים הגדולים. "המסעים הללו", אומר אלוני, "מזהמים את האוויר החברתי. הם חזיונות תעתועים. אני מדבר בשבח התמימות בשיווק, בזכות היסוד האמנותי הנעדר תכלית מעשית. הערך האינטימי של השיווק, לפי תפיסתי, היכול לבוא לידי ביטוי באמצעים מינימליים של נגיעת מכחול, נזילת צבע". טכנולוגיה המקשרת לכאורה בין בני האדם מנכרת ביניהם למעשה. שני אנשים שהתכתבו זמן רב באמצעות צ'טים באינטרנט, כותב עופר אלוני ב"מניפסט תרבותי שיווקי" שחיבר, יתקשו לדבר זה לזה כשיימצאו פנים מול פנים, מבט מול מבט. גולשים המכורים לאינטרנט פשוט לא יודעים איך לנהל שיחה אנושית בסיסית". אליהם פונה השיווק הלא-אנושי, שממנו חרד עופר אלוני
.
השיווק הלא-אנושי הזה נכשל עד כה. אני מספר לאלוני על מיליארדי הדולרים שהושקעו בחמש השנים האחרונות בהקמת מאגרי מידע על הגולשים באתרי האינטרנט, על הקונים והמוכרים ומתעניינים ברשת - ולחינם הושקעו. כמעט שום דבר מועיל לעסקים לא הופק מזה. המידע הגולמי הציף וסתם את זכרונות המחשבים והשרתים. התוכנות העיסקיות המתוחכמות ביותר לא הצליחו להרכיב ממנו פרופיל של לקוח שיהיה די אמין ומספיק משכנע כדי להשתמש בו בשיווק אישי. אנשים מצאו דרך להגן על פרטיותם היחסית.
אלוני לא נמנה על מתנגדי הכלכלה והשוק. הוא הקים, בין היתר, את הביתן של קוואסאקי בתערוכת הרכב "אוטומוטור" ואת ביתן קופת-חולים לאומית בתערכת המשפחה. הוא לא מדקלם מכתבי הקודש של השמאל האנטי-כלכלי. "אלמלא חיי הכלכלה", אומר אלוני, "כל אדם היה נשאר בביתו עם העז והחסה והיה נמנע ממנו הקשר החברתי עם אנשים חדשים ועולמות חדשים". בלי כלכלה אין חברה, אין קהיליה, יש רק אוטופיה ריקה, ארכיפלג של איים בודדים. צריך כלכלה, אבל עופר אלוני מחפש בה את השותפות, את היצירתיות. הוא מאמין בשיווק בעל פני אנוש, חיה נרדפת בג'ונגל הדורסני הישראלי.
8/8/03יום ו' , מגזין הכלכלה - ממון - ידיעות אחרונות
* סבר פלוצקר נחשב מבכירי העיתונאים הכלכליים בישראל. הוא זוכה פרס סוקולוב לעיתונאות כתובה לשנת 1998, ובפרס העורך הכלכלי המצטיין לשנת 1987. (ויקיפדיה)
ניהלתי קמפיין בחירות לרב שך, תפיסת עולמי נשענת על הרמח"ל "לא באתי לחדש דבר רק להזכיר" והזיכרון מעורר יותר מהחידוש, שיטה זאת נחשפה בכתבתו של סבר פלוצקר בנושא "שיווק בעל פני אנוש" צפו בגוגל
איש של תוכן ועיצוב
להלן מקבץ פרויקטים שכתבתי, ניהלתי כולל ביצוע בפועל:
1. במשך 9 שנים, מנהל מרקום ובניית מערך של מיתוג שיווקי והפקה בקו-אופ הרבוע הכחול, אל- מול כ- 200 ספקים
2. ניהלתי, כתבתי,עיצבתי, קונספט אומנותי- טכנולוגי לסלון האווירי לבורז'ה – פאריז
3. ניהלתי, כתבתי עיצבתי והפקתי את תערוכת קופ"ח- תערוכת משפחה
4. מתגתי, כתבתי עיצבתי והפקתי את ביתן קוואסקי במסגרת אוטומוטור
5. כתבתי וציירתי את הספר בין חושך לאור תורגם לסינית ואנגלית.
6. שימשתי,כמעצב וקופירייטר של חב' פלפוט-ישראפוט.
7. המצאתי ועיצבתי , שלושה משחקי ילדים : "מעל למזל", "גימטרי-אות" ו"דיגי"
8. כתבתי,וציירתי את הספר: "נקודת אחיזה בהבנת הנמצא".
9. עיצבתי, מזרקה למשרד הבינוי והשיכון עיצוב פנים עם אמירה
10. יצירת פסיפס שלי,תלויה בקביעות בבית האמנים והפסלים בת"א.
11. תערוכת פרייבט לייבל – אמסטרדם, מיתוג, ציור,כתיבה והפקה.
12. ועידת הפרסום בגני התערוכה- קמפיין דינמי
13. עריכה וביצוע קמפיין דינמי לכ- 9,000 עובדי בנק הפועלים
14. ועידת ישראל לעסקים – גלובס, קמפיין דינימי.
15. הועידה השנתית למדיה בארה"ב, שרלוט צפון קורליינה.
16. מטרו- אוטומוטור, גני התערוכה.
17. ועידת ראש הממשלה ליצוא, דן פנורמה - "צמיחה כלכלית"
18. ועידת ראש הממשלה לעיתונות הזרה, לע"מ ."צייר לי את דגלך"
19. כנס רופאים מטעם חברת Roche השוויצרית
20. רמפ"ל- יזם השנה מטעם גלובס, "המעוף שבחזון"
21. שערי משפט- ועידת ישראל לנדל"ן מטעם מעריב, הילטון- "צייר לי אבן פינה"
22. מיתוג, קופירייט, עיצוב והפקה קמפיין לועידת wasis של האו"ם מטעם: משרד החוץ, האוצר ואיגוד האינטרנט
23. השקת טכנולוגיה חדשה ובלעדית באינטרנט של הקמפיין הדינמי
24. קמפיין לתגלית- בניני האומה-פרוייקט אל מול אלפי בני נוער שבאו מחו"ל
25. קונספט, קופירייט,עיצוב והפקה למרכז מבקרים בביתן ישראל בסין, 40 מיליון מבקרים למשך חצי שנה- תערוכת expo-2006 בסין- "מפגש התובנות שבין חכמי ישראל לחכמי סין"-עבור משרד החוץ והתמ"ת
26. כתיבת ועיצוב הספר "בין אור לחושך"- תורגם לאנגלית וסינית.
27. סדנא למציאת חזון משותף בבינתחומי הרצליה
28. פרזנטציה על אסטרטגיה, כנס לאחריות חברתית-אוניברסיטת חיפה
29. קמפיין דינמי בכנס רופאים לחברת רוש השוויצרית באילת
30. קמפיין דינמי צייר לי תקווה לשחרורו של גלעד שליט
31. קמפיין לעיר ללא אלימות מלון הרודס אילת
32. הרצאותי וסדנאות, ארגון האקדמאים, בדרבי, לשכת המסחר בבינתחומי הרצליה, אוניברסיטת חיפה
33. קמפיין במרכז רפואי רבין- בלינסון לחב' רוש, צייר לי פרק לחיים
34. אפליקציה המזהה את הצבע ע"פ תאריך הלידה
ב. המלצתו של סבר פלוצקר, על גב ספרי הקו א-ל התקווה
האדם היוצר
אני מכיר את עפר אלוני ואת עבודותיו היכרות קרובה ואינני מפסיק להתפעל ממנו ומהן. עפר הוא לדידי אחד האנשים היצירתיים והמקוריים במדינה. כנון-קונפורמיסט אמיץ הוא שוחה בהתמדה כנגד זרם הפרסום הזול, הצעקני, הדוגמטי והגס הנשפך אלינו מכל צד. עבודותיו חושפות את המתבונן בהן לעומקים של הזדהות וספקנות גם-יחד. מבחינות רבות, עפר אלוני הוא סוקרטס של פרסום: הוא שואל את השאלות ואנחנו צריכים, כל אחד על-פי דרכו, לחפש תשובה. השאלה היא המסר, התשובה היא המוסר.
עבודותיו של עפר אלוני משרות תקווה ואמונה. את עולמו הפנימי העשיר הוא מתרגם לשפת פרסום רך, מרוסן, מעמיק, עדין ומגייס. משתף. בעצם, לא פרסום הוא אלא רב-שיח אינטלקטואלי ורגשי סוחף.
עפר אלוני הוא הוגה דעות גם כשהוא משתמש באלמנטים גרפיים וקל וחומר כשהוא משתמש במילה כתובה. אני ממליץ ללא סייג על יצירותיו, על כתיבתו ועל הגותו של עפר אלוני, יוצר בלתי-נלאה ואדם טוב.
סבר פלוצקר– העורך הכלכלי של ידיעות אחרונות
ג. ספרים מאמרים וקונספטים
1. "נקודת אחיזה בהבנת הנמצא"- ספר
2. "הקו א-ל התקווה" – ספר הדרכה בניהול, הקו האישי שלך לעבר התקווה המשותפת שלנו – מתייחס להמלצה לעיל
3. "בין אור לחושך"-ספרון בסינית ואנגלית- עבור מדינת ישראל / מרכז מבקרים
4. הנזיר שקנה פרארי- מאמר על שביל הזהב ע"פ הרמב"ם
5. מניפסט שיווקי תרבותי חברתי- מאמר
6. הדור השלישי לספירת המכניזם- מאמר
7. משהו על הפערים- מאמר
8. התשובה לכלכלה הישראלית ובכלל - מאמר
9. מפגש התבונות שבין חכמי ישראל לחכמי סין - קונספט מדינת ישראל לביתן ישראל בסין
10. קמפיין דינמי צייר לי כוכב- קונספט מדינת ישראל בארה"ב
11. הנסיך הגדול ומלחמתו למען החיים- קונספט רפואי
12. צייר לי כוכב- קונספט למדינת ישראל אל מול הכוכב האמריקאי והסיני
13. צייר לי זרימה- קונספט והפקה לאופנועי קוואסקי
14. השילוב בין הטכנוקרטיה לרומנטיקה- קונספט וביצוע של תערוכת אופנועי קוואסקי
15. סטודיו בר ולא רק... – קונספט ועיצוב פנים עם פנימיות
בתקווה לשת"פ = הצלחה, אחרת זו רק הישרדות...
ד. רקע לתפיסת עולמי ניתן לקבל בכתבתו של סבר פלוצקר בגוגל "שיווק בעל פני אנוש"
עברית אנגלית
בחינה בשיווק, עיצוב והפקה, 9 ומעלה? את/ה מסודר/ת
ריכוז יצירתי ועשייתי - דף הדפים
בלעדי עם זכויות שמורות "קמפיין הדינמי צייר לי קו"
ערוץ ביוטיוב בבניה
אנשי שם ממליצים
שואו-ריל
השכלה וניסיון
ניהלתי קמפיין בחירות לרב שך, תפיסת עולמי נשענת על הרמח"ל "לא באתי לחדש דבר רק להזכיר" והזיכרון מעורר יותר מהחידוש, שיטה זאת נחשפה בכתבתו של סבר פלוצקר בנושא "שיווק בעל פני אנוש" צפו בגוגל
איש של תוכן ועיצוב
להלן מקבץ פרויקטים שכתבתי, ניהלתי כולל ביצוע בפועל:
1. במשך 9 שנים, מנהל מרקום ובניית מערך של מיתוג שיווקי והפקה בקו-אופ הרבוע הכחול, אל- מול כ- 200 ספקים
2. ניהלתי, כתבתי,עיצבתי, קונספט אומנותי- טכנולוגי לסלון האווירי לבורז'ה – פאריז
3. ניהלתי, כתבתי עיצבתי והפקתי את תערוכת קופ"ח- תערוכת משפחה
4. מתגתי, כתבתי עיצבתי והפקתי את ביתן קוואסקי במסגרת אוטומוטור
5. כתבתי וציירתי את הספר בין חושך לאור תורגם לסינית ואנגלית.
6. שימשתי,כמעצב וקופירייטר של חב' פלפוט-ישראפוט.
7. המצאתי ועיצבתי , שלושה משחקי ילדים : "מעל למזל", "גימטרי-אות" ו"דיגי"
8. כתבתי,וציירתי את הספר: "נקודת אחיזה בהבנת הנמצא".
9. עיצבתי, מזרקה למשרד הבינוי והשיכון עיצוב פנים עם אמירה
10. יצירת פסיפס שלי,תלויה בקביעות בבית האמנים והפסלים בת"א.
11. תערוכת פרייבט לייבל – אמסטרדם, מיתוג, ציור,כתיבה והפקה.
12. ועידת הפרסום בגני התערוכה- קמפיין דינמי
13. עריכה וביצוע קמפיין דינמי לכ- 9,000 עובדי בנק הפועלים
14. ועידת ישראל לעסקים – גלובס, קמפיין דינימי.
15. הועידה השנתית למדיה בארה"ב, שרלוט צפון קורליינה.
16. מטרו- אוטומוטור, גני התערוכה.
17. ועידת ראש הממשלה ליצוא, דן פנורמה - "צמיחה כלכלית"
18. ועידת ראש הממשלה לעיתונות הזרה, לע"מ ."צייר לי את דגלך"
19. כנס רופאים מטעם חברת Roche השוויצרית
20. רמפ"ל- יזם השנה מטעם גלובס, "המעוף שבחזון"
21. שערי משפט- ועידת ישראל לנדל"ן מטעם מעריב, הילטון- "צייר לי אבן פינה"
22. מיתוג, קופירייט, עיצוב והפקה קמפיין לועידת wasis של האו"ם מטעם: משרד החוץ, האוצר ואיגוד האינטרנט
23. השקת טכנולוגיה חדשה ובלעדית באינטרנט של הקמפיין הדינמי
24. קמפיין לתגלית- בניני האומה-פרוייקט אל מול אלפי בני נוער שבאו מחו"ל
25. קונספט, קופירייט,עיצוב והפקה למרכז מבקרים בביתן ישראל בסין, 40 מיליון מבקרים למשך חצי שנה- תערוכת expo-2006 בסין- "מפגש התובנות שבין חכמי ישראל לחכמי סין"-עבור משרד החוץ והתמ"ת
26. כתיבת ועיצוב הספר "בין אור לחושך"- תורגם לאנגלית וסינית.
27. סדנא למציאת חזון משותף בבינתחומי הרצליה
28. פרזנטציה על אסטרטגיה, כנס לאחריות חברתית-אוניברסיטת חיפה
29. קמפיין דינמי בכנס רופאים לחברת רוש השוויצרית באילת
30. קמפיין דינמי צייר לי תקווה לשחרורו של גלעד שליט
31. קמפיין לעיר ללא אלימות מלון הרודס אילת
32. הרצאותי וסדנאות, ארגון האקדמאים, בדרבי, לשכת המסחר בבינתחומי הרצליה, אוניברסיטת חיפה
33. קמפיין במרכז רפואי רבין- בלינסון לחב' רוש, צייר לי פרק לחיים
34. אפליקציה המזהה את הצבע ע"פ תאריך הלידה
ב. המלצתו של סבר פלוצקר, על גב ספרי הקו א-ל התקווה
האדם היוצר
אני מכיר את עפר אלוני ואת עבודותיו היכרות קרובה ואינני מפסיק להתפעל ממנו ומהן. עפר הוא לדידי אחד האנשים היצירתיים והמקוריים במדינה. כנון-קונפורמיסט אמיץ הוא שוחה בהתמדה כנגד זרם הפרסום הזול, הצעקני, הדוגמטי והגס הנשפך אלינו מכל צד. עבודותיו חושפות את המתבונן בהן לעומקים של הזדהות וספקנות גם-יחד. מבחינות רבות, עפר אלוני הוא סוקרטס של פרסום: הוא שואל את השאלות ואנחנו צריכים, כל אחד על-פי דרכו, לחפש תשובה. השאלה היא המסר, התשובה היא המוסר.
עבודותיו של עפר אלוני משרות תקווה ואמונה. את עולמו הפנימי העשיר הוא מתרגם לשפת פרסום רך, מרוסן, מעמיק, עדין ומגייס. משתף. בעצם, לא פרסום הוא אלא רב-שיח אינטלקטואלי ורגשי סוחף.
עפר אלוני הוא הוגה דעות גם כשהוא משתמש באלמנטים גרפיים וקל וחומר כשהוא משתמש במילה כתובה. אני ממליץ ללא סייג על יצירותיו, על כתיבתו ועל הגותו של עפר אלוני, יוצר בלתי-נלאה ואדם טוב.
סבר פלוצקר– העורך הכלכלי של ידיעות אחרונות
ג. ספרים מאמרים וקונספטים
1. "נקודת אחיזה בהבנת הנמצא"- ספר
2. "הקו א-ל התקווה" – ספר הדרכה בניהול, הקו האישי שלך לעבר התקווה המשותפת שלנו – מתייחס להמלצה לעיל
3. "בין אור לחושך"-ספרון בסינית ואנגלית- עבור מדינת ישראל / מרכז מבקרים
4. הנזיר שקנה פרארי- מאמר על שביל הזהב ע"פ הרמב"ם
5. מניפסט שיווקי תרבותי חברתי- מאמר
6. הדור השלישי לספירת המכניזם- מאמר
7. משהו על הפערים- מאמר
8. התשובה לכלכלה הישראלית ובכלל - מאמר
9. מפגש התבונות שבין חכמי ישראל לחכמי סין - קונספט מדינת ישראל לביתן ישראל בסין
10. קמפיין דינמי צייר לי כוכב- קונספט מדינת ישראל בארה"ב
11. הנסיך הגדול ומלחמתו למען החיים- קונספט רפואי
12. צייר לי כוכב- קונספט למדינת ישראל אל מול הכוכב האמריקאי והסיני
13. צייר לי זרימה- קונספט והפקה לאופנועי קוואסקי
14. השילוב בין הטכנוקרטיה לרומנטיקה- קונספט וביצוע של תערוכת אופנועי קוואסקי
15. סטודיו בר ולא רק... – קונספט ועיצוב פנים עם פנימיות
בתקווה לשת"פ = הצלחה, אחרת זו רק הישרדות...
ד. רקע לתפיסת עולמי ניתן לקבל בכתבתו של סבר פלוצקר בגוגל "שיווק בעל פני אנוש"
עברית אנגלית
איש של תוכן ועיצוב
להלן מקבץ פרויקטים שכתבתי, ניהלתי כולל ביצוע בפועל:
1. במשך 9 שנים, מנהל מרקום ובניית מערך של מיתוג שיווקי והפקה בקו-אופ הרבוע הכחול, אל- מול כ- 200 ספקים
2. ניהלתי, כתבתי,עיצבתי, קונספט אומנותי- טכנולוגי לסלון האווירי לבורז'ה – פאריז
3. ניהלתי, כתבתי עיצבתי והפקתי את תערוכת קופ"ח- תערוכת משפחה
4. מתגתי, כתבתי עיצבתי והפקתי את ביתן קוואסקי במסגרת אוטומוטור
5. כתבתי וציירתי את הספר בין חושך לאור תורגם לסינית ואנגלית.
6. שימשתי,כמעצב וקופירייטר של חב' פלפוט-ישראפוט.
7. המצאתי ועיצבתי , שלושה משחקי ילדים : "מעל למזל", "גימטרי-אות" ו"דיגי"
8. כתבתי,וציירתי את הספר: "נקודת אחיזה בהבנת הנמצא".
9. עיצבתי, מזרקה למשרד הבינוי והשיכון עיצוב פנים עם אמירה
10. יצירת פסיפס שלי,תלויה בקביעות בבית האמנים והפסלים בת"א.
11. תערוכת פרייבט לייבל – אמסטרדם, מיתוג, ציור,כתיבה והפקה.
12. ועידת הפרסום בגני התערוכה- קמפיין דינמי
13. עריכה וביצוע קמפיין דינמי לכ- 9,000 עובדי בנק הפועלים
14. ועידת ישראל לעסקים – גלובס, קמפיין דינימי.
15. הועידה השנתית למדיה בארה"ב, שרלוט צפון קורליינה.
16. מטרו- אוטומוטור, גני התערוכה.
17. ועידת ראש הממשלה ליצוא, דן פנורמה - "צמיחה כלכלית"
18. ועידת ראש הממשלה לעיתונות הזרה, לע"מ ."צייר לי את דגלך"
19. כנס רופאים מטעם חברת Roche השוויצרית
20. רמפ"ל- יזם השנה מטעם גלובס, "המעוף שבחזון"
21. שערי משפט- ועידת ישראל לנדל"ן מטעם מעריב, הילטון- "צייר לי אבן פינה"
22. מיתוג, קופירייט, עיצוב והפקה קמפיין לועידת wasis של האו"ם מטעם: משרד החוץ, האוצר ואיגוד האינטרנט
23. השקת טכנולוגיה חדשה ובלעדית באינטרנט של הקמפיין הדינמי
24. קמפיין לתגלית- בניני האומה-פרוייקט אל מול אלפי בני נוער שבאו מחו"ל
25. קונספט, קופירייט,עיצוב והפקה למרכז מבקרים בביתן ישראל בסין, 40 מיליון מבקרים למשך חצי שנה- תערוכת expo-2006 בסין- "מפגש התובנות שבין חכמי ישראל לחכמי סין"-עבור משרד החוץ והתמ"ת
26. כתיבת ועיצוב הספר "בין אור לחושך"- תורגם לאנגלית וסינית.
27. סדנא למציאת חזון משותף בבינתחומי הרצליה
28. פרזנטציה על אסטרטגיה, כנס לאחריות חברתית-אוניברסיטת חיפה
29. קמפיין דינמי בכנס רופאים לחברת רוש השוויצרית באילת
30. קמפיין דינמי צייר לי תקווה לשחרורו של גלעד שליט
31. קמפיין לעיר ללא אלימות מלון הרודס אילת
32. הרצאותי וסדנאות, ארגון האקדמאים, בדרבי, לשכת המסחר בבינתחומי הרצליה, אוניברסיטת חיפה
33. קמפיין במרכז רפואי רבין- בלינסון לחב' רוש, צייר לי פרק לחיים
34. אפליקציה המזהה את הצבע ע"פ תאריך הלידה
ב. המלצתו של סבר פלוצקר, על גב ספרי הקו א-ל התקווה
האדם היוצר
אני מכיר את עפר אלוני ואת עבודותיו היכרות קרובה ואינני מפסיק להתפעל ממנו ומהן. עפר הוא לדידי אחד האנשים היצירתיים והמקוריים במדינה. כנון-קונפורמיסט אמיץ הוא שוחה בהתמדה כנגד זרם הפרסום הזול, הצעקני, הדוגמטי והגס הנשפך אלינו מכל צד. עבודותיו חושפות את המתבונן בהן לעומקים של הזדהות וספקנות גם-יחד. מבחינות רבות, עפר אלוני הוא סוקרטס של פרסום: הוא שואל את השאלות ואנחנו צריכים, כל אחד על-פי דרכו, לחפש תשובה. השאלה היא המסר, התשובה היא המוסר.
עבודותיו של עפר אלוני משרות תקווה ואמונה. את עולמו הפנימי העשיר הוא מתרגם לשפת פרסום רך, מרוסן, מעמיק, עדין ומגייס. משתף. בעצם, לא פרסום הוא אלא רב-שיח אינטלקטואלי ורגשי סוחף.
עפר אלוני הוא הוגה דעות גם כשהוא משתמש באלמנטים גרפיים וקל וחומר כשהוא משתמש במילה כתובה. אני ממליץ ללא סייג על יצירותיו, על כתיבתו ועל הגותו של עפר אלוני, יוצר בלתי-נלאה ואדם טוב.
סבר פלוצקר– העורך הכלכלי של ידיעות אחרונות
ג. ספרים מאמרים וקונספטים
1. "נקודת אחיזה בהבנת הנמצא"- ספר
2. "הקו א-ל התקווה" – ספר הדרכה בניהול, הקו האישי שלך לעבר התקווה המשותפת שלנו – מתייחס להמלצה לעיל
3. "בין אור לחושך"-ספרון בסינית ואנגלית- עבור מדינת ישראל / מרכז מבקרים
4. הנזיר שקנה פרארי- מאמר על שביל הזהב ע"פ הרמב"ם
5. מניפסט שיווקי תרבותי חברתי- מאמר
6. הדור השלישי לספירת המכניזם- מאמר
7. משהו על הפערים- מאמר
8. התשובה לכלכלה הישראלית ובכלל - מאמר
9. מפגש התבונות שבין חכמי ישראל לחכמי סין - קונספט מדינת ישראל לביתן ישראל בסין
10. קמפיין דינמי צייר לי כוכב- קונספט מדינת ישראל בארה"ב
11. הנסיך הגדול ומלחמתו למען החיים- קונספט רפואי
12. צייר לי כוכב- קונספט למדינת ישראל אל מול הכוכב האמריקאי והסיני
13. צייר לי זרימה- קונספט והפקה לאופנועי קוואסקי
14. השילוב בין הטכנוקרטיה לרומנטיקה- קונספט וביצוע של תערוכת אופנועי קוואסקי
15. סטודיו בר ולא רק... – קונספט ועיצוב פנים עם פנימיות
בתקווה לשת"פ = הצלחה, אחרת זו רק הישרדות...
ד. רקע לתפיסת עולמי ניתן לקבל בכתבתו של סבר פלוצקר בגוגל "שיווק בעל פני אנוש"
עברית אנגלית
הצטרפו לקהילה המקצועית של התעשיה
קבלו משרות ופרויקטים רלוונטיים
למייל שלכם, וצרו פרופיל
שווה ומנצנץ.
מי שמחפש, ימצא אתכם כאן.
למייל שלכם, וצרו פרופיל
שווה ומנצנץ.
מי שמחפש, ימצא אתכם כאן.
הצהרת נגישות
| דרוש צלם וידאו
| לוח דרושים
| עבודה בתקשורת
| פרסום דרושים חינם
| ציוד מקצועי למכירה
| דרושה מפיקה
| דרושים ניצבים
| דרושות דוגמניות
| דרושים אנימטורים
| לוח משרות דיגיטל ואנשי דיגיטל
| דרושים מנהלי קמפיינים
| לימודי תקשורת
| עורכים פוסט פרודקשן
| קריירה בטלויזיה
| פרילנסרים להפקות
| דרושים בדיגיטל
| דרושים
| דרושים אנשי SEO
| דרושים באנליטיקס
| דרושים UX UI ממשק ופרודקט
| עבודה לפרילאנסרים
| דרושים כותבי תוכן
| עבודה בעיצוב ממשק משתמש
| קידום אתרי אינטרנט
| פרילאנסרים לשיווק דיגיטלי
| אנו נהנים ממערכת דיוור שלח מסר כבר 15 שנה
| מרצים איכותיים לתחום הבינה המלאכותית והקריאייטיב
אתר זה משתמש בקבצי עוגיות על מנת לשפר את הגלישה והשרות. מעצם זה שאתם משתמשים באתר אנו מסיקים כי אתם מסכימים לכך.
אתר זה משתמש בקבצי עוגיות על מנת לשפר את הגלישה והשרות. מעצם זה שאתם משתמשים באתר אנו מסיקים כי אתם מסכימים לכך.