קול קורא לאנשי תוכן לדיגיטל של תאגיד השידור החדש

צילום: DFC
תאגיד השידור החדש (הגוף שעתיד להחליף את קול ישראל) מחפש אנשי תוכן חדשים, דם חדש, מרענן, כישרוני, שיביא את הבשורה הדיגיטלית הבאה.
התאגיד מציע לאנשי תוכן, חזון או סתם כאלה עם רעיון טוב להציע הצעות להפקות תוכן דיגיטלי.
תאגיד השידור הישראלי רואה בתחום הדיגיטל כמרכיב מרכזי בפעילותו של התאגיד כגוף שידור מוביל, חדשני ומקורי, ובתוך כך פונה התאגיד למציעים שונים להגיש אליו הצעות למוצרים הבאים התואמים לפעילות דיגיטלית לרבות מובייל, אפליקציות, פודקאסטים, פעילות בדסקטופ, רשתות חבריות וכיו"ב: המשלבות תוכן או פלטפורמות חדשניות ומקוריות המיועדות להצגת תכנים. פלטפורמות להצגת תוכן דיגיטלי התואם את מטרות התאגיד במסגרת זו, ניתן להציג פלטפורמות סדרות רשת בז'אנרים שונים תכנים, כפי שיפורט להלן: יצירה מקורית, כולל יצירה בפלטפורמת יו-טיוב אנימציה דאטה ז'ורנליזם חידונים, שעשועונים וסאטירה יצירה שהיא גם תוכנה תכנים נוספת אשר לדעתם של המציעים מתאימים לתאגיד השידור הישראלי תנאי ההשתתפות.
אופן הגשת ההצעות והבחירה במוצרים מפורטים במסמכי ההליך המלאים הזמינים כלים ושיטות אינפוגרפיקה בתחומי אקטואליה, צרכנות, חברה ותרבות וכיו"ב( באתר האינטרנט של התאגיד בכתובת http://ipbc.org.il/ תחת קטגורית "רכש הפקות".
הצעות להליך תוגשנה עד ליום 28.4.2016 בשעה 12:00 באופן המתואר במסמכי ההליך. שאלות הבהרה ההצעות יעברו לבחינה של צוות מקצועי בראשות סמנכ"ל הדיגיטל בתאגיד, אשר ידרג את ההצעות על בסיס פרמטרים של איכות ומחיר כמפורט במסמכי ההליך. הצעות שתמצאנה מתאימות על ידי התאגיד כמפורט לעיל, תעבורנה לשלב של ניהול משא ומתן כמפורט במסמכי ההליך. התקשרות במסגרת קול קורא זה פטורה ממכרז בהתאם לתקנה 11(3) לתקנות חובת המכרזים, התשנ"ג-1993 על כל המשתמע מכך. מודעה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
פרטים נוספים ניתן לקרוא פה





