הבו לנו דיגיטל!

צילום: PIXABAY
מה ניתן להגיש? מיזמי תוכן דיגיטלי-נראטיבי – סדרות רשת, חוויות VR, משחקים דיגיטליים, אפליקציות AR, מיזמי אינטראקטיב, תוכן מסורתי עם מרכיבים דיגיטליים מהותיים וכל פרויקט יצירתי במרחב הדיגיטלי.
הדדליין הוא 8 בפברואר, שזה עוד מעט, אבל מספיק זמן. קדימה לדרך. אתם רוצים להשתתף.
טופס הרישום כאן:
https://www.copro.co.il/forms/?formToshow=133
קופרו היא קרן לשיווק סרטי תעודה שמטרתה העיקרית להרחיב דרמטית את האפשרויות של תעשיית הקולנוע והטלוויזיה הישראלית באמצעות קו-פרודוקציות. הקרן התרחבה בשנים האחרונות אל שני תחומים נוספים – ניו מדיה (החל מהשנה, דיגיטל) ואנימציה (ובשניהם, למען הסר ספק, בלי קשר הכרחי לדוקומנטרי).
הפעילות הראשית והותיקה ביותר של הקרן היא שוק קופרו (שהשנה חוגג את שנתו ה 20 בתאריכים 3-7 ביוני), כנס אליו מגיעים מחו"ל עשרות רבות של מומחי תעשייה, נציגים מחברות הפקה, קרנות ומשקיעים אחרים מחו"ל, במטרה לקיים פגישות, לשמוע פיצ'ים ובאופן כללי להיחשף ליבול השנתי של יצירתיות ישראלית.
ההרשמה לפרויקטים פתוחה כעת, והדדליין הוא 8 בפברואר. הפרויקטים הנבחרים זוכים לא רק להשתתף בקופרו אלא מקבלים ליווי של קופרו החל מחודש מרץ ועד הכנס עצמו, במטרה לחזק את הפרויקט ואת האופן שבו יוצג בשוק.
את מסלול הדיגיטל של קרן קופרו מנהל אורי אביב, מייסד ומנכ"ל פסטיבל אוטופיה למדע דמיון ועתיד.





