אפליקציה לניהול לקוחות לעסקים קטנים- עכשיו חינם לרגל ההשקה

צילום: לוגו
סטארטאפ ישראלי חדש השיק אפליקציה חכמה, מהירה ופשוטה (המוצעת בחינם לזמן מוגבל לרגל ההשקה) שתשפר באופן דרמטי את הביצועים העסקיים של עסקים קטנים ותעזור להם לנהל את לקוחותיהם: "לידר- מנהלים לקוחות בקליק"
האפליקציה מאפשרת לכל אחד לנהל לקוחות בנייד בקלות יתר ( גם לאנשי מקצוע שאין להם "גישה" לטכנולוגיה ומחשוב) בעזרת מכלול כלים אוטומטיים ופשוטים (כגון כרטיס ביקור דיגיטלי, תזכורות, פגישות, הצעות מחיר, הערות לקוח ,כרטיסיית לקוחות ועוד שלל כלים שיקלו על עבודתך וישפרו את ביצועיך העסקיים)
כך למעשה LEADer תשפר את ביצועיהם של המשתמשים מול לקוחותיהם, תדמיתם של המשתמשים ואף תגדיל את סגירת העסקאות.
הבעיה הקיימת שהיזמים נרתמו לפתור בעזרת LEADer היא שמערכות ניהול קשרי לקוחות המוצעות היום בעולם נותנות בעיקר מענה לעסקים גדולים או בינוניים הדורשים מערך מסיבי של מעקב וסנכרון אינפורמציה בין עובדי הארגון לרבות ניהולי מלאי, מעקב ודיווחי מכירות, הזמנות ועוד תכונות שהעצמאי הקטן העובד בגפו אינו צריך ולכן אין מענה לאוכלוסיה זו שאינה מבוטלת הזקוקה לארגון, ניהול וסדר מול לקוחותיהם.
LEADer מבצעת פעולות אוטומטיות רבות בזמן ולאחר שיחה החוסכות זמן, אנרגיה ומשאבים מהעצמאי הבודד. והכל דרך הנייד ובקליק! (וזו גם הסיבה שאינה פותחה לאייפון בעלת המערכת הסגורה שאינה מתירה פעולות אוטומטיות)
LEADer מזהה שיחה מלקוח חדש ומזינה אותו אל המערכת, שולחת ללקוח הפוטנציאלי כרטיס ביקור דיגיטלי לאחר השיחה הראשונה עמו, והפעם הבאה שיתקשר יופיע חלון קופץ על המסך בזמן השיחה עמו מלווה בכל ההערות על אותו לקוח.
- תתזכר את הלקוח אוטומטית על הפגישה עמו בהודעת סמס.
- תנהל רשומות לקוח לרבות הערות, תזכורות, הצעות מחיר מוכנות בקליק לוואטסאפ או למייל הלקוח.
- סטטיסטיקות באינפוגרפיק ויזואלי על מדד זמינות וחזרה ללקוחות ומדד סגירת עסקאות מהלידים הנכנסים
- ועוד תכונות רבות שיעזרו לעצמאי קטן להתנהל כגדול ובקלות!
היזמים הם יניב קטן ונאור יעקובי מרמת גן.





