הוועידה השנתית הרביעית לניהול מוצר בחסות UI - ללמוד מאנשים כמוכם
צילום: שאטר סטוק
הוועידה תתקיים ביום ה', ה - 15.12 במרכז הכנסים Avenue בקרית שדה התעופה. זה המקום לפגוש עוד מקבלי החלטות בתחומים משיקים לשלכם, ללמוד מהמקצוענים בחברות המובילות בשוק איך הם עושים את זה נכון, להכיר שותפים פוטנציאליים, ולהתוודע לחברות, ארגונים ועסקים שאולי יוכלו להעשיר את הידע העסקי שלכם, אבל מעל הכול - להיות חלק מחוד החנית בתחום ניהול המוצר בארץ.
Product Excellence 2015 היתה הצלחה גדולה
הכנס השנתי השלישי לניהול מוצר שנערך בדצמבר 2015 היה הצלחה גדולה. מאות משתתפים ועשרות מרצים מהארץ ומחו"ל הגיעו על מנת לחלוק ידע, להיפגש, ולהתקדם כתף אל כתף, באווירה מקצועית. השנה - כבר נרשמו מאות אנשי מקצוע, מקבלי החלטות ומנהלי מוצר מן החברות הגדולות בארץ, וההרשמה המוקדמת כבר נסגרה. הימים הקרובים הם ההזדמנות האחרונה להירשם ולהבטיח את המקום בכנס המקצועי והאטרקטיבי בתחום בארץ.
מה בוועידה השנה?
השנה, כמעט 20 מרצים יחלקו מהידע והניסיון שלהם עם מעל 400 משתתפי הכנס, כאשר הנושא עליו נתמקד השנה יהיה Product Agility. נדבר על ניהול מוצר בשוק של שינויים רבים ומהירים, ונשמע ממומחים ומבעלי ניסיון כיצד הם מתמודדים על תהליכי ניהול, תמחור, פיתוח ואחרים בסביבה מונחת נתונים, המשתנה חדשות לבקרים ומציגה אתגרים שיש לזהות ולהגיב אליהם. נדבר על כלי Analytics לניתוח ביצועי המוצר, שיווקו והשפעתם על ניהול המוצר. נחקור כלים שונים לשילוח מוצרים ותימחורם, ונבדוק השפעתם של צוותים מעורבים בניהול ופיתוח המוצר.
המרצים וההרצאות בכנס ניהול המוצר 2016
גולת הכותרת של ההרצאות המוצעות בכנס השנה, היא ההרצאה של ד"ר קירה רדינסקי - מדענית ראשית ומנהלת מחקר נתונים ב - Ebay. ההרצאה של ד"ר רדינסקי תעסוק באימות מוצרים ממוכן ואוטומטי לשיפור תהליכי הייצור ו - Product Agility. זו צפויה להיות ההרצאה שתחתום את הכנס, ויקדימו לה הרצאות מרתקות נוספות. בין המרצים בכנס השנה: שירה ויינברג (מנהלת מוצר, מיקרוסופט); יעל ליפסקין - משה (מנהלת מוצר, וויקס); שרית קוזוקין (מנהלת מוצר, IBM), ריבקה משה (ארט דירקטורית, UI); נועה ברבירו (מנהלת מוצר בכירה, אמדוקס), ועוד רבים ומעניינים.
בין נושאי ההרצאות המתוכננות בוועידה: מהפיכת ה-BOT, לשחק את המשחק הכפול של מנהל מוצר ומנהל פרוייקט, עקרונות חשובים לתהליך איכותי של ניהול מוצר; בחינת מתחרים; על חדשנות יתר ועל חדשנות אל מול לקוחות "מסורתיים"; על ניהול Agile, וכמובן, גם על עיצוב ותכנון ממשקי משתמש (UI) וחווית משתמש (UX).
ההיבטים החברתיים של וועידת ניהול המוצר 2016
בועידת ניהול המוצר השנה צפויים להשתתף מעל 400 ממנהלי המוצר, מקבלי ההחלטות, מנהלי פרוייקטים, סמנכ"לי שיווק ופיתוח עסקי, מנהלי שיווק וסוכני שינוי אחרים המעוניינים לשמור על יתרון תחרותי בתחום ניהול המוצר. לא רק ההרצאות עצמן מספקות נתונים חדשניים מהחברות ומנהלי המוצר המובילים בתחום בארץ ובעולם - גם הנטוורקינג, ההיכרות עם מנהלים ואנשי מפתח מהתחום בארץ, השיח עימם ומערכות היחסים שנרקמות במהלך אירועים מסוג הוועידה, הם תורמים רבות ליכולות העסקיות של כל משתתף ולהתפתחות הקריירה שלו.
במהלך הוועידה יוקצה זמן לטובת נטוורקינג - שיחות סלון עם משתתפים נוספים עימם, הרחבת הידע ומעגל המכרים העסקי לטובת התפתחות. לכן, משולבות בלוח הזמנים של הוועידה גם הפסקות קפה, שעה עבור ארוחת צהריים מפנקת, וגם אזור דוכני תצוגה שיאפשר איסוף מידע אודות החברות הפועלות בתחום בשוק הישראלי והשירותים שהן מציעות - בדיוק אלה שאתם עשויים להזדקק להם בעתיד.
ההרשמה נמשכת להשתתפות בוועידת מנהלי המוצר - מהכנסים המקצועיים החשובים בארץ
מאות מנהלי מוצר, מנהלי שיווק ואנשי מפתח בצמרת הניהול הישראלית כבר הבטיחו את מקומם בוועידת ניהול המוצר. אנחנו מזמינים אתכם לתפוס את מקומכם בשורה הראשונה של מנהלי המוצר בישראל עוד היום - הזמינו כרטיס והיו חלק מההצלחה, בוועידת ניהול המוצר השנתית של 2016!
נכתב על על ידי עדי יגיל, מומחה חווית משתמש בחברת UI המתמחה באיפיון, עיצוב ופיתוח של מערכות מורכבות ואפליקציות.