דברים שכדאי לדעת עליי
השכלה
2001-1998 הנדסאי אדריכלות – מכללת הנדסאים "אורט", הרצליה.
ניסיון תעסוקתי
2016 – 2017 מנהלת משרד ועוזרת הפקה "שלמה צח אמנות ובידור"
- מזכירת מנכ"ל ותפעול המשרד.
- מתן מענה לטלפונים, ניהול פגישות ויומנים, הדפסות, הזמנת ציוד משרדי, הפקת דוחות באקסל, ניהול לוחות זמני חזרות, תיאום הסעות, תיאום נגנים וצוותים טכניים, תיאום חדרי חזרות, ניהול לוח הצגות חודשי ותיאומים רלוונטיים מבעוד מועד,
- ניהול חשבונות ומעקב חשבוניות ספקים, הוצאת תשלומים, מעקב אחר תשלומים עתידיים, דיווח שעות עובדים עבור משכורות חודשיות וקופות גמל.
2012 – 2016 עוזרת הפקה ומנהלת אדמיניסטרטיבית בהרכב מוזיקלי "ווקה פיפל"
- עמידה בלוחות זמנים בלתי גמישים.
- טיפול מול ספקים שונים: הסעות, חברות הגברה, מלבישות, מסעדנים, משרדי כרטיסים, מפיקים, חדרי חזרות, צוותים טכניים.
- הזמנת מלאי איפור, עבודה מול חייטים, ניהול המחסן, תיאום לו"ז מדוייק וקפדני, שיבוץ צוותים אומנותיים וטכניים, תיאום חזרות שבועיות.
- טיפול טיסות ומגורים של הצוות בטורים בחו"ל, עבודה מול חברות ביטוח, משרדי נסיעות ומשרדי הפקה מסביב לעולם לתיאום דרישות וצרכים.
-ליווי המופע בארץ ובחו"ל כמנהלת מופע. פיקוח על הקמת הבמה על סמך מפרט טכני – תפאורה, סאונד ותאורה, הקפדה על לוחות זמנים של בלאנס וחזרה לפני כל מופע, מתן קיואים לצוות בזמן המופע, הכנה מראש של כל הציוד (תלבושות, איפור, אביזרים וכו') ופיקוח במבט כולל על הצלחת המופע מכל הכיוונים.
- שותפה להכנת האודישנים וההכשרות של קאסטים חדשים. סינון מועמדים, הכנת מקום בו יתקיימו המבחנים, תכנון לו"ז, ומתן חו"ד יחד עם הצוות האמנותי.
- עדכון שותף של המופעים, בארץ ובעולם, באתר האינטרנט של החברה.
- מענה לטלפונים, ניהול פגישות ויומנים, אחריות על קופה קטנה, הדפסות, הזמנת ציוד משרדי, ידע נרחב באופיס, ריכוז בקשות העובדים בתחום המחשוב והמערך הסלולארי.
2009 – 2012 להקת המחול בת-שבע - עוזרת מנכ"ל ומנהלת אדמיניסטרטיבית
- מזכירת מנכ"ל ומתן סיוע למנהלי המחלקות בתפעול המשרד.
- מתן מענה לטלפונים, ניהול פגישות ויומנים, טיפול באישורי עבודה של הרקדנים הזרים מול גורמים ממשלתיים, הדפסות, הזמנת ציוד משרדי, הפקת דוחות באקסל, גיוס עובדים, ארגון ימי כיף, ניהול לוחות זמני העבודה בחדרי הסטודיו על בסיס יומי.
2007 – 2009 SkyVision - מכירות שטח לוויני לספקי אינטרנט באפריקה - מתאמת מכירות וקשרי לקוחות
·שימור לקוחות מרגע הצעת המחיר, שלבי המכירה וקבלת ההזמנה.
· אחריות על בניית מאגרי מידע של החברה והטמעת תוכנת CRM ומתן תמיכה נדרשת.
· מעקב אחר סטטוס תשלומים, הזמנות ציוד, פתרון תקלות טכניות, FollowUp.
2007-2004 RAD – תקשורת מחשבים - מתאמת הזמנות במחלקת שיווק
· אשת הקשר של לקוחות בינלאומיים בכל הקשור לסטטוס הזמנות ומלאי, עבודה אינטנסיבית מול אנשי מכירות ומפיצים מכל העולם, עדכון והפצת קטלוג החברה המפורסם על בסיס חודשי לכל לקוחותיה.
עברית - שפת אם / אנגלית - רמת שפת אם
השכלה וניסיון
השכלה
2001-1998 הנדסאי אדריכלות – מכללת הנדסאים "אורט", הרצליה.
ניסיון תעסוקתי
2016 – 2017 מנהלת משרד ועוזרת הפקה "שלמה צח אמנות ובידור"
- מזכירת מנכ"ל ותפעול המשרד.
- מתן מענה לטלפונים, ניהול פגישות ויומנים, הדפסות, הזמנת ציוד משרדי, הפקת דוחות באקסל, ניהול לוחות זמני חזרות, תיאום הסעות, תיאום נגנים וצוותים טכניים, תיאום חדרי חזרות, ניהול לוח הצגות חודשי ותיאומים רלוונטיים מבעוד מועד,
- ניהול חשבונות ומעקב חשבוניות ספקים, הוצאת תשלומים, מעקב אחר תשלומים עתידיים, דיווח שעות עובדים עבור משכורות חודשיות וקופות גמל.
2012 – 2016 עוזרת הפקה ומנהלת אדמיניסטרטיבית בהרכב מוזיקלי "ווקה פיפל"
- עמידה בלוחות זמנים בלתי גמישים.
- טיפול מול ספקים שונים: הסעות, חברות הגברה, מלבישות, מסעדנים, משרדי כרטיסים, מפיקים, חדרי חזרות, צוותים טכניים.
- הזמנת מלאי איפור, עבודה מול חייטים, ניהול המחסן, תיאום לו"ז מדוייק וקפדני, שיבוץ צוותים אומנותיים וטכניים, תיאום חזרות שבועיות.
- טיפול טיסות ומגורים של הצוות בטורים בחו"ל, עבודה מול חברות ביטוח, משרדי נסיעות ומשרדי הפקה מסביב לעולם לתיאום דרישות וצרכים.
-ליווי המופע בארץ ובחו"ל כמנהלת מופע. פיקוח על הקמת הבמה על סמך מפרט טכני – תפאורה, סאונד ותאורה, הקפדה על לוחות זמנים של בלאנס וחזרה לפני כל מופע, מתן קיואים לצוות בזמן המופע, הכנה מראש של כל הציוד (תלבושות, איפור, אביזרים וכו') ופיקוח במבט כולל על הצלחת המופע מכל הכיוונים.
- שותפה להכנת האודישנים וההכשרות של קאסטים חדשים. סינון מועמדים, הכנת מקום בו יתקיימו המבחנים, תכנון לו"ז, ומתן חו"ד יחד עם הצוות האמנותי.
- עדכון שותף של המופעים, בארץ ובעולם, באתר האינטרנט של החברה.
- מענה לטלפונים, ניהול פגישות ויומנים, אחריות על קופה קטנה, הדפסות, הזמנת ציוד משרדי, ידע נרחב באופיס, ריכוז בקשות העובדים בתחום המחשוב והמערך הסלולארי.
2009 – 2012 להקת המחול בת-שבע - עוזרת מנכ"ל ומנהלת אדמיניסטרטיבית
- מזכירת מנכ"ל ומתן סיוע למנהלי המחלקות בתפעול המשרד.
- מתן מענה לטלפונים, ניהול פגישות ויומנים, טיפול באישורי עבודה של הרקדנים הזרים מול גורמים ממשלתיים, הדפסות, הזמנת ציוד משרדי, הפקת דוחות באקסל, גיוס עובדים, ארגון ימי כיף, ניהול לוחות זמני העבודה בחדרי הסטודיו על בסיס יומי.
2007 – 2009 SkyVision - מכירות שטח לוויני לספקי אינטרנט באפריקה - מתאמת מכירות וקשרי לקוחות
·שימור לקוחות מרגע הצעת המחיר, שלבי המכירה וקבלת ההזמנה.
· אחריות על בניית מאגרי מידע של החברה והטמעת תוכנת CRM ומתן תמיכה נדרשת.
· מעקב אחר סטטוס תשלומים, הזמנות ציוד, פתרון תקלות טכניות, FollowUp.
2007-2004 RAD – תקשורת מחשבים - מתאמת הזמנות במחלקת שיווק
· אשת הקשר של לקוחות בינלאומיים בכל הקשור לסטטוס הזמנות ומלאי, עבודה אינטנסיבית מול אנשי מכירות ומפיצים מכל העולם, עדכון והפצת קטלוג החברה המפורסם על בסיס חודשי לכל לקוחותיה.
עברית - שפת אם / אנגלית - רמת שפת אם
2001-1998 הנדסאי אדריכלות – מכללת הנדסאים "אורט", הרצליה.
ניסיון תעסוקתי
2016 – 2017 מנהלת משרד ועוזרת הפקה "שלמה צח אמנות ובידור"
- מזכירת מנכ"ל ותפעול המשרד.
- מתן מענה לטלפונים, ניהול פגישות ויומנים, הדפסות, הזמנת ציוד משרדי, הפקת דוחות באקסל, ניהול לוחות זמני חזרות, תיאום הסעות, תיאום נגנים וצוותים טכניים, תיאום חדרי חזרות, ניהול לוח הצגות חודשי ותיאומים רלוונטיים מבעוד מועד,
- ניהול חשבונות ומעקב חשבוניות ספקים, הוצאת תשלומים, מעקב אחר תשלומים עתידיים, דיווח שעות עובדים עבור משכורות חודשיות וקופות גמל.
2012 – 2016 עוזרת הפקה ומנהלת אדמיניסטרטיבית בהרכב מוזיקלי "ווקה פיפל"
- עמידה בלוחות זמנים בלתי גמישים.
- טיפול מול ספקים שונים: הסעות, חברות הגברה, מלבישות, מסעדנים, משרדי כרטיסים, מפיקים, חדרי חזרות, צוותים טכניים.
- הזמנת מלאי איפור, עבודה מול חייטים, ניהול המחסן, תיאום לו"ז מדוייק וקפדני, שיבוץ צוותים אומנותיים וטכניים, תיאום חזרות שבועיות.
- טיפול טיסות ומגורים של הצוות בטורים בחו"ל, עבודה מול חברות ביטוח, משרדי נסיעות ומשרדי הפקה מסביב לעולם לתיאום דרישות וצרכים.
-ליווי המופע בארץ ובחו"ל כמנהלת מופע. פיקוח על הקמת הבמה על סמך מפרט טכני – תפאורה, סאונד ותאורה, הקפדה על לוחות זמנים של בלאנס וחזרה לפני כל מופע, מתן קיואים לצוות בזמן המופע, הכנה מראש של כל הציוד (תלבושות, איפור, אביזרים וכו') ופיקוח במבט כולל על הצלחת המופע מכל הכיוונים.
- שותפה להכנת האודישנים וההכשרות של קאסטים חדשים. סינון מועמדים, הכנת מקום בו יתקיימו המבחנים, תכנון לו"ז, ומתן חו"ד יחד עם הצוות האמנותי.
- עדכון שותף של המופעים, בארץ ובעולם, באתר האינטרנט של החברה.
- מענה לטלפונים, ניהול פגישות ויומנים, אחריות על קופה קטנה, הדפסות, הזמנת ציוד משרדי, ידע נרחב באופיס, ריכוז בקשות העובדים בתחום המחשוב והמערך הסלולארי.
2009 – 2012 להקת המחול בת-שבע - עוזרת מנכ"ל ומנהלת אדמיניסטרטיבית
- מזכירת מנכ"ל ומתן סיוע למנהלי המחלקות בתפעול המשרד.
- מתן מענה לטלפונים, ניהול פגישות ויומנים, טיפול באישורי עבודה של הרקדנים הזרים מול גורמים ממשלתיים, הדפסות, הזמנת ציוד משרדי, הפקת דוחות באקסל, גיוס עובדים, ארגון ימי כיף, ניהול לוחות זמני העבודה בחדרי הסטודיו על בסיס יומי.
2007 – 2009 SkyVision - מכירות שטח לוויני לספקי אינטרנט באפריקה - מתאמת מכירות וקשרי לקוחות
·שימור לקוחות מרגע הצעת המחיר, שלבי המכירה וקבלת ההזמנה.
· אחריות על בניית מאגרי מידע של החברה והטמעת תוכנת CRM ומתן תמיכה נדרשת.
· מעקב אחר סטטוס תשלומים, הזמנות ציוד, פתרון תקלות טכניות, FollowUp.
2007-2004 RAD – תקשורת מחשבים - מתאמת הזמנות במחלקת שיווק
· אשת הקשר של לקוחות בינלאומיים בכל הקשור לסטטוס הזמנות ומלאי, עבודה אינטנסיבית מול אנשי מכירות ומפיצים מכל העולם, עדכון והפצת קטלוג החברה המפורסם על בסיס חודשי לכל לקוחותיה.
עברית - שפת אם / אנגלית - רמת שפת אם
הצטרפו לקהילה המקצועית של התעשיה
קבלו משרות ופרויקטים רלוונטיים
למייל שלכם, וצרו פרופיל
שווה ומנצנץ.
מי שמחפש, ימצא אתכם כאן.
למייל שלכם, וצרו פרופיל
שווה ומנצנץ.
מי שמחפש, ימצא אתכם כאן.
הצהרת נגישות
| דרוש צלם וידאו
| לוח דרושים
| עבודה בתקשורת
| פרסום דרושים חינם
| ציוד מקצועי למכירה
| דרושה מפיקה
| דרושים ניצבים
| דרושות דוגמניות
| דרושים אנימטורים
| לוח משרות דיגיטל ואנשי דיגיטל
| דרושים מנהלי קמפיינים
| לימודי תקשורת
| עורכים פוסט פרודקשן
| קריירה בטלויזיה
| פרילנסרים להפקות
| דרושים בדיגיטל
| דרושים
| דרושים אנשי SEO
| דרושים באנליטיקס
| דרושים UX UI ממשק ופרודקט
| עבודה לפרילאנסרים
| דרושים כותבי תוכן
| עבודה בעיצוב ממשק משתמש
| קידום אתרי אינטרנט
| פרילאנסרים לשיווק דיגיטלי
אתר זה משתמש בקבצי עוגיות על מנת לשפר את הגלישה והשרות. מעצם זה שאתם משתמשים באתר אנו מסיקים כי אתם מסכימים לכך.
אתר זה משתמש בקבצי עוגיות על מנת לשפר את הגלישה והשרות. מעצם זה שאתם משתמשים באתר אנו מסיקים כי אתם מסכימים לכך.