"פורמט ניישן"
צילום: יח"צ
עשרות אורחים מגופי שידור בינלאומיים הגיעו כדי להכיר את הפורמטים החדשים שפיתחה תעשיית הטלוויזיה הישראלית לשנה הבאה.
באירוע Upfront (חשיפה ראשונית) שהתקיים בכנס הוצגו הפורמטים הישראלים החדשים של גופי המדיה לעונת 2016-2017 בפני עשרות אנשי מפתח מהתעשייה הבין לאומית במטרה לסייע להם ביצירת קשרים עם גופי מדיה, שידור והפצה מובילים בעולם.
בין החברות שהציגו את התוכן הטלוויזיוני החדש:
חברת ארמוזה פורמטס חשפה את הפורמט החדש בעולם הראליטי - Born to Be a Chef, תחרות בישול המיועדת לילדים בשלנים צעירים המחולקים לקבוצות ומלווים ע"י שפים בעלי שם עולמי, marry me now - ריאליטי הצעות נישואין, נשים מגיעות לאהוביהן עם שמלת כלה ומציעות להם חתונה בהפתעה
קבוצת ענני תקשורת חשפה מספר פורמטים ביניהם: הקומדיה bed an Buscit המתארת ילדה העוזרת לאביה לנהל פנסיון כלבים, ROOMATES שני שותפים הנאבקים על הבאת שותף שלישי לדירתם, DARE YOU פורמט אינטראקטיבי בפורמט של רשת חברתית
דורי מדיה גרופ חשפה את BEST OF ALL פורמט טריויה שמבוסס על חוכמת ההמונים.
רשת חשפה את משחקי השף "אוטו אוכל" – שלושה שפים שיוצאים יחד עם סלבס כל אחד לעיר אחרת ובתקציב מוגבל מייצרים מנת שף, המנות מוגשות ביריד אוכל שנפתח בכל פעם בעיר אחרת וציבור האזרחים טועם ובוחר את המנה הזוכה.
קשת אינטרנשיונל חשפה את הריאליטי man in birth בו הגברים מתנסים בחווית ההיריון במגוון סיטואציות.
באו לדון בעתיד התוכן הטלוויזיוני: טמירה ירדני, רן תלם, ארז טל, אדם ברקוביץ', ראש מחלקת הטלוויזיה של אחת הסוכנויות המובילות בשוק הבידור האמריקאי והאיש שסייע למכירת סדרת הנוער הישראלית "החממה", אסף גיל, יו"ר חברת "גיל הפקות", אבי ארמוזה, מנכ"ל ובעלים "ארמוזה פורמטס", נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה, ישי גולן, שחקן חטופים, עודד מנשה, מיכל ינאי, יורם מוקדי, סמנכ"ל תוכן הוט, דנה שטרן מנהלת מחלקת הרכש yes.