גם הברנז'ה מתגייסת
צילום:
איגוד חברות הפרסום בשיתוף אוניברסיטת ת"א ו-StarTau מזמינים את כל אנשי הברנז'ה, הסטארטאפים, התסריטאים, המאפיינים, המעצבים וכל מי שמעוניין להתנדב לשנות את המציאות הקשה לקלה יותר – להאקתון בחמישי הקרוב, בספרייה למדעי החברה ולניהול באוניברסיטת ת"א, צו 8 ל-8 שעות (10:00-18:00).
את האירוע יזם נדב רביב, סטארטאפיסט (Inst-Ore) "היוזמה קמה לפני שבוע, אמנם יש הפסקת אש מתוך מטרה לחזור לשגרה, אבל אין שיגרה, יש שיקום הריסות. ראינו שיש הרבה עובדים בחל"ת כי אין קמפיינים וחשבנו שנוציא אותם לשמונה שעות , שיצרו דברים."
איך זה יתבצע? "יהיה חדר עם הרבה שולחנות, כל שולחן הוא קטגוריה. המשתתפים בוחרים קטגוריה שהם רוצים להתעמק בה (יוטיוב תעמולה/פרינט ויראלי בסושיאל/תשדיר רדיו שירגיע אימהות/אפפ מובייל/עצומה בינל ועוד). המטרה היא ליצור במהלך השמונה שעות האלה. חלק מהדברים יסתיימו בתוך הזמן הזה ואת השאר נסיים אחר כך, אבל זה לא פאנל, ממש יוצרים."
בין המטרות של האירוע: לחזק את תושבי הדרום, לחזק את תדמית ישראל בעולם, להרגיע את המשפחות שעברו חודש מהגיהינום, לחבק את משפחות השכול, להעניק תיקווה לפצועי צה"ל, לצל"ש את כוחות הביטחון, לתמוך בחיילים בודדים, ביחידות צה"ל, טרמפים לחיילים ועוד..
בדף הפייסבוק שנפתח לצורך האירוע נמסר ש: "יש Free WiFi. יש עמדות חשמל בכל שולחן ללפטופים, שירותים צמודים ומטבחון עם קפה חופשי (כולל חלב). יש מיקרוגלים ומקררים (למביאי אוכל לצהריים... טבעונים כאלה, יו קנואו). יש לוקרים חינם (הכי 90210) ויש מקלט צמוד. נא לא לדאוג. רק תדאגו להגיע בזמן סי יה!"